main image
 397    1402/02/11

توسط سلطنت طلبان و رجوی ها تهدید به قتل شدم

افشاگری یک فعال سیاسی از سلطنت طلبان و رجوی ها

به گزارش ماهستیم؛ هواداران رضا پهلوی و مریم رجوی به انجماد فکری مبتلا هستند، بحث با آنها بی فایده است و اغلب به دعوای لفظی یا حتی درگیری فیزیکی می انجامد. برخی چهره های سیاسی ساکن خارج از کشور ترجیح می دهند هیچگاه با سلطنت طلبان درگیر نشوند چراکه عواقب بدی در انتظارشان خواهد بود! در همین رابطه می توان به نوشته اخیر «محمود دلخواسته» درباره تهدید به قتل توسط سلطنت طلبان اشاره کرد؛ او در این باره افشاگری کرده است.

محمود دلخواسته در بخشی از نوشته خود آورده است: « .... چند ماه پیش فردی که خود را سلطنت طلبان معرفی کرده بود برای من پیام فرستاد با این مضمون که از الان باید فکری برای یافتن خانه ای امن کنم چرا که بعد از سرنگونی و در بازگشت به ایران، سلطنت طلب ها دسته های ترور مخالفان خود را بکار خواهند انداخت و من در لیست آنها برای ترور شدن قرار دارم. آخرین تهدید به ترور هم مربوط به انتشار مقاله ام تحت عنوان «آقای اسماعیلیون، مردم حق دارند بدانند- حقیقت را به مردم بگویید» است».

تهدید به خشونت علیه محمود دلخواسته به پیام های نوشتاری محدود نبوده، او در بخش دیگری از نوشته خود می افزاید: « سال ها قبل چند نفر از فرقه رجوی در قلب لندن، خیابان تاتنهام کورت رود که مشغول کار و پخش اعلامیه های فروشگاه کفش فروشی بودم، با من به گفتگو پرداختند. در گفتگو با آنها، انتقادی علیه مسعود رجوی و کیش شخصیت ساختن از او و همچنین اقدام خیانتکارانه در حمله نظامی به وطن را مطرح کردم. صحبتم به آخر نرسیده بود که من را تهدید کردند که اگر خفه نشوم، دندان هایم را خورد خواهند کرد و ...».

محمود دلخواسته رضا پهلوی را امتداد رضا پهلوی، محمدرضا پهلوی و اشرف پهلوی می داند و با اشاره به ماجرای برخورد با یک روزنامه نگار در جریان کودتای 28 مرداد سال 1332 می نویسد: « ... همانگونه که اشرف پهلوی، امیر مختار کریمپور شیرازی [روزنامه نگار] را به علت انتقاد و افشاگری بعد ازکودتای 28 مرداد 1332 بدون محاکمه، شکنجه کرد و پالان بر او بست تا شکنجه گران از او سواری بگیرند و در آخر کار او را به آتش کشید و اینگونه او را به قتل رساند. آن دیگران نیز که پا را آن طرف گذاشته اند، عملکرد بهتری از او نخواهند داشت!/تمام

امیر مختار کریمپور شیرازی