main image
 129    1403/05/23

جنگ سپاه پاسداران است نه مردم ایران

منوشه امیر در ایران اینترنشنال گفت

به گزارش ماهستیم؛ رادیو و تلویزیون های بیگانه که در جریان حمله موشکی رژیم صهیونیستی به محل اقامت رئیس دفتر سیاسی حماس، ضعف و ناتوانی ج.ا.ا را به دنیا مخابره کردند، ظرف چند روز گذشته با تکرار کلید واژه جنگ فضایی را ترسیم می کنند که بر اساس آن پاسخ نظامی ایران می تواند به جنگ و آتش افروزی در منطقه منجر شود! این خط خبری در مدیا فارسی زبان نیز دنبال می شود.

علاوه بر BBC فارسی و صدای آمریکا که همواره پای ثابت عملیات روانی_رسانه ای علیه ج.ا.ا هستند، تلویزیون ایران اینترنشنال در پیگیری سیاست های کثیف دشمن صهیونیست یکه تازی می کند. در همین رابطه می توان به حضور مکرر منوشه امیر [سردبیر سابق بخش فارسی رادیو اسرائیل] در این به اصطلاح رسانه خبری اشاره کرد.

منوشه امیر در جریان مصاحبه با ایران اینترنشنال در خصوص نحوه پاسخ ج.ا.ا به اقدام جنایتکارانه رژیم اسرائیل، ابتدا جنگ را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود و خاطرنشان کرد: « اگر جمهوری اسلامی پاسخ بدهد و جنگ شود بدانیم که زندگی مردم ایران مختل می شود، اگر سپاه پاسداران با اسرائیل درگیر شود این یک فرصت برای مردم ایران است!».

او در ادامه پاسخ نظامی ایران را فرصتی برای مردم ایران ارزیابی کرد و افزود: « جنگ سپاه پاسداران این فرصت را بوجود خواهد آورد که مردم اعتراض هایشان را بیشتر و برای براندازی اقدام کنند!

مصاحبه منوشه امیر با ایران اینترنشنال

یاوه گویی منوشه امیر و کاربرد معنادار واژه سپاه پاسداران [به جای ایران] در حالی است که مردم و مسئولان بر لزوم پاسخگویی به اقدام جنایتکارانه رژیم اسرائیل اتفاق نظر دارند؛ حضور آحاد مردم در تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه بیش از هر چیز پیام وحدت مردم و مسئولان را مخابره کرد.

نکته قابل تامل اینکه منوشه امیر [سردبیر سابق بخش فارسی رادیو اسرائیل] چندی پیش در مصاحبه با تلویزیون ایران اینترنشنال گفته بود که ج.ا.ا توان مقابله و رویارویی با اسرائیل را ندارد! او در این باره گفته بود: « ... بارها گفتم برای جنگ باید ارتش قوی داشت که رژیم ایران ندارد، نیروهای هوایی ندارد و رژیم فقط موشک دارد. اقتصاد قوی و حمایت مردم را می خواهد که هیچکدام از اینها را ندارد و در انتخابات درصد بالایی اصلا رای ندادند!».

علیرغم ادعای منوشه امیر درباره توان نظامی ایران اما او و دیگر مقام های اسرائیلی نگران پاسخ احتمالی ایران هستند! او از قلب سرزمین های اشغالی نگران موشکی هایی است که با اراده مردم ایران قرار است شلیک شود، از همین رو به خیال باطل تلاش می کند تا یاس و ناامیدی را به ایرانی ها تلقین کند./تمام


پی نوشت: منوشه امیر، سردبیر سابق بخش فارسی رادیو اسرائیل در جریان یک مصاحبه تلویزیونی به ایرانی ها قول داده که در صورت حمله رژیم اسرائیل به ایران، ارتش اسرائیل ضامن جان ایرانی ها خواهد بود!