main image
 89    1403/06/08

حضور آقای گزارشگر در جمع منافقین

سیاوش اردلان گزارش داد

به گزارش ماهستیم؛ جاوید رحمان، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر ایران با حضور در جمع اعضای سازمان تروریستی منافقین، واکنش قابل تامل فعالان رسانه ای را به دنبال داشته است. سیاوش اردلان، مجری و خبرنگار تلویزیون بی بی سی فارسی با انتشار یادداشتی در شبکه های اجتماعی خبر داده است که وی برای تحقیق درباره اعدام اعضای سازمان منافقین در سال 1367 مامور به خدمت شده است!

حضور گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر ایران بیش از هر چیز ثابت می کند که پرونده حقوق بشر ایران تنها یک دستاویز سیاسی برای اعمال فشار و تحریم علیه ج.ا.ا است و فعالان به اصطلاح حقوق بشر با توجه به این مهم پیگیر پرونده های قضائی در ایران هستند.

جاوید رحمان و رجوی

برخورد دوگانه کشورهای غربی با موضوع حقوق بشر همواره مورد انتقاد مقام های سیاسی کشورهای مختلف از جمله ج.ا.ا بوده است؛ نکته قابل تامل اینکه سازمان جنایتکار رجوی که دست اعضای آن به خون هزاران هموطن آلوده است به طرح مسائل حقوق بشری علیه ایران می پردازد.

آخرین گزارش جاوید رحمان از وضعیت حقوق بشر در ایران با گزارش‌های پیشین یک تفاوت اساسی داشت! او در گزارشی خود به تطهیر جنایات سازمان تروریستی منافقین متمرکز شده و ادعای منافقین درباره ایران را تکرار کرد. جاوید رحمان، محاکمه و مجازات آن دسته از منافقین که مرتکب جنایت علیه مردم ایران شده بودند و براندازی حاکمیت اسلامی را پیگیری می‌کردند «نسل کشی دهه ۶۰» خوانده و در اقدامی کم‌سابقه با اعلام توصیه‌هایی، خواستار تشکیل یک سازکارمستقل بین‌المللی برای رسیدگی به آنچه نقض حقوق بشر از سوی ایران خوانده، شده و از جامعه بین‌المللی درخواست کرده در این زمینه اقدام کنند./تمام