main image
 139    1402/11/30

خرابکاری و بمب گذاری ها کار خودشان است

حد و اندازه گروه های تروریستی به روایت ایران اینترنشنال

به گزارش ماهستیم؛ پس از وقوع حادثه تروریستی در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، عده ای از افراد مغرض و ناآگاه انگشت اتهام را به سوی ج.ا.ا نشانه رفتند! پر واضح بود که این شایعه از اتاق فکر منافقین سرچشمه گرفته بود. رسانه های معاند فارسی زبان بدون اشاره به بُعد تروریستی ماجرا، با تقلیل خبر از وقوع خرابکاری در ایران خبر دادند.

شاهین مدرس

تلویزیون ایران اینترنشنال با پوشش اخبار مربوط به وقوع انفجار در خطوط لوله گاز به اهمیت تغذیه اطلاعاتی و عملیاتی گروه های خرابکار اشاره کرد؛ شاهین مدرس، تحلیلگر ایران اینترنشنال در گفتگو با این تلویزیون گفت: « گروه هایی که داخل ایران فعال هستند، اغلب گروه هایی هستند که مشی سلفی دارند، آنها توانایی این را ندارند که خودشان به تنهایی بتوانند چنین عملیات هایی انجام دهند زیرا آنقدر توسعه پیدا نکرده اند که موقعیت های دقیق را بدانند و سپس اقدام کنند!».

گفتنی است حوالی ساعت یک بامداد چهارشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه در اثر اقدام‌ خرابکارانه گروه های تروریستی، انفجاری در خط لوله گاز سراسری در ۲ استان چهارمحال و بختیاری و فارس اتفاق افتاد.

گلاره هان

گلاره هان، مجری تلویزیون ایران اینترنشنال در بخشی از برنامه در خصوص وقوع عملیات خرابکاری در ایران گفت: « بعد از وارد آمدن ضربه کاری به زیرساخت های انرژی کشور، نشریه نیویورک تایمز به نقل از دو منبع غربی گزارش داده که این حملات کار اسرائیل بوده است. پیشتر ایران اینترنشنال خبر داده بود که یک گروه سلفی مستقر در مرز افغانستان عامل این حمله بوده است./تمام

مطالب مرتبط