main image
 582    1402/04/10

سرنوشت دختران و زنان در کومله

سواستفاده از زنان پیکارجو

به گزارش ماهستیم؛ گروه های تروریستی با شعارهای عوام فریبانه به دنبال جذب نیرو برای پیشبرد اهداف نامشروع خود هستند. جالب است بدانید سرکرده یکی از همین گروه ها خالق شعار زن،زندگی،آزادی بوده است!

سواستفاده غیراخلاقی از دختران و زنانی که در هیجان مبارزه مسلحانه و جنگ برای کشور مستقل جذب گروه های تروریستی می شوند، بر کسی پوشیده نیست. اغلب این افراد تا سنین میانسالی در توهم این رویا پای مطامع پلید این گروه ها عمرشان هدر می شود.

خالق شعار زن ،زندگی، آزادی و الگوی مبارزان تجزیه طلب در منطقه کردستان خود به سواستفاده غیراخلاقی از نیروهای تحت امر متهم است.‌ 

سرکرده گروهک تروریستی پ.ک.ک در یک مصاحبه تلویزیونی گفته است: « من خیلی از زنان می ترسیدم. اما اکنون، کسی شده‌ام که زنان زیادی می‌خواهند با من باشند. چه می‌توانم کنم؟ این گونه پیش آمد».

ضعف اخلاقی سرکردگان تروریست موجب شده تا سازمان های اطلاعاتی کشورهای همسایه به این طریق در بدنه گروه ها نفوذ کنند؛ ابراهیم گوجلو از مبارزان سوسیالیست و رهبر گروه چپگرای ریزگاری(ستگاری) روایت می‌کند که به هنگام بازدید از اردوگاه بکه متوجه شده که بیشتر تصمیمات پ.ک.ک از سوی کثیره ییلدریم اتخاذ می‌شود. [1]

اعضا سازمان های تروریستی در یک موضوع دیگر اشتراک نظر دارند، از جمله ممنوعیت ازدواج میان اعضا و حذف فیزیکی افرادی که درباره سواستفاده جنسی سرکردگان افشاگری کرده اند. گفتنی است در طول سالهای فعالیت پ.ک.ک زنان بسیاری بخاطر اختلاف و یا تصمیم بر جدایی از این گروه کشته شدند. 


[1] کثیره ییلدریم پس از جدایی از پ.ک.ک به اروپا گریخت و از ترس ترور پ.ک.ک با هویت جعلی زندگی میکند