main image
 101    1403/05/06

شرط شهرام همایون برای حضور در من و تو

یک بام و دو هوای شهرام همایون

به گزارش ماهستیم؛ شهرام همایون، مدیر تلویزیون کانال وان با اشاره به درخواست کمک مالی کارمندان تلویزیون من وتو برای راه اندازی مجدد این شبکه ی تلویزیونی ادعا کرد که اگر کارمندان این رسانه به این نتیجه رسیده اند، حاضر است به لندن برود و به آنها برای جمع آوری کمک های مالی کمک کند!  

شهرام همایون در ادامه افزود: « قبل از من بروید و به تلویزیون من و تو کمک کنید؛ همین تیم مدت ها قبل به من ایراد گرفتند برای پول جمع کردن اما مهم نیست، خوشحالم بالاخره به این نتیجه رسیدند. الان حاضرم بروم لندن، جلوی دوربین من و تو بشینم و به آنها کمک کنم، شما هم این کار را بکنید. هر کسی را دیدید که دستش را به سوی شما دراز کرد، کمکش کنید که دستش به سوی اسرائیل و عربستان و آمریکا دراز نشود».

اشاره شهرام همایون به کمک های مالی اسرائیل و عربستان سعودی در واقع تلویزیون ایران اینترنشنال است که در جریان حمله ارتش رژیم صهیونبستی به نوار غزه، نقاب از چهره برداشته و مشغول تطهیر جنایات رژیم اسرائیل است. گفتنی است تلویزیون ایران اینترنشنال در جریان حمله ائتلاف به رهبری عربستان سعودی نیز همین رویکرد را دنبال می کرد.

علیرغم ادعای شهرام همایون در خصوص استقلال و عدم وابستگی رادیو و تلویزیون های ماهواره ی باید خاطرنشان کرد که هزینه های راه اندازی و فعالیت رسانه های ماهواره ی چنان سنگین است که نمی توان روی کمک های مالی مردم حساب باز کرد.

شهرام همایون با مطرح کردن موضوع درخواست کمک مالی کارکنان تلویزیون من وتو، تلویحا ادعا کرد که تلویزیون کانال وان با این روش تاکنون سر و پا مانده است! این در حالی است که کمک های مالی مخاطبان به هیچ وجه کفاف آبونمان و هزینه های مربوط به تلویزیون ماهواره ی را نمی دهد./تمام