main image
 99    1403/05/15

صدای پای من وتو می آید

برای بازپس گیری ایران می آییم

به گزارش ماهستیم؛ دست اندکاران و مجریان سابق تلویزیون من و تو درصدد راه اندازی مجدد این شبکه تلویزیونی هستند؛ تینا قاضی مراد، سردبیر اتاق خبر من و تو با انتشار یادداشتی در شبکه های اجتماعی نوشته است: « ما قرار است این شبکه برای ایرانیان داخل کشور پخش رایگان داشته باشیم و برای ایرانیان خارج از کشور به صورت اشتراک یوتوب برنامه پخش کنیم».   

دست اندکاران و مجریان من وتو با بزرگ نمایی درباره فعالیت های رسانه ای به دنبال جذب مخاطب هستند؛ در همین رابطه می توان به تینا قاضی مراد اشاره کرد، او ادعا کرده که دست اندرکاران من وتو برای بازپس گیری ایران همچنان پای کار هستند!

تلویزیون من وتو سیزده سال پیش با شعار خانواده و فرهنگ روی آنتن رفت، تنها ظرف چند ماه محتوای این به اصطلاح رسانه فرهنگی، ارزش های نظام خانواده و فرهنگ جامعه ایرانی را هدف قرار گرفت، این موضوع تا جایی پیش رفت که مجریان و کارشناس های این رسانه در خلال برنامه های مختلف من وتو بی بندوباری را ترویج و تبلیغ کردند.

پس از حوادث شهریور ماه سال 1401 و میدان داری ایران اینترنشنال و من وتو در جهت دهی به افکار عمومی به نظر می رسد که دست اندکاران این تلویزیون با طرح شعارهای ملی و تزریق امید براندازی مخاطب را جذب کنند، در همین رابطه می توان به بخشی از اظهارات تینا قاضی مراد اشاره کرد که گفته است: « مرحله دوم من وتو متفاوت خواهد بود. برای بازپس گیری ایران و بسیاری از مفاهیمی است که در این چهار دهه تلاش شده در آن کج فهمی ایجاد شود. بیشتر افرادی که مرتباً در تلویزیون های فارسی زبان تریبون می گیرند و ایده‌هایشان مرتب به مخاطب ارائه می‌شود؛ ایده که نمی شود گفت و گاهی اوقات ایده‌ای هم وجود ندارد و صرفا شرح ماجراست».

تینا قاضی مراد در بخش دیگری از اظهارات خود به حوادث شهریور ماه اشاره کرد و رسانه های ماهواره ی فارسی زبان را مقصر اصلی شکست پروژه براندازی معرفی کرد! پر واضح است که اظهارات سردبیر سابق اتاق خبر تلویزیون من وتو تکرار ادعای گذشته برخی از دست اندرکاران رسانه های ماهواره ی و صد البته چهره های سیاسی اپوزسیون است!

طرح گفتمان بازپس گیری دوباره ایران (پروژه براندازی) توسط سردبیر سابق اتاق خبر تلویزیون من وتو در حالی است که در جریان حوادث شهریورماه، شورای همبستگی [رضا پهلوی، حامد اسماعیلیون، مسیح علینژاد، نازنین بنیادی و عبدالله مهتدی] نتوانست برای چندماه بیشتر دوام بیاورد و کمتر از 3 ماه منحل شد!

دست و پا زدن دست اندکاران و مجریان سابق من وتو برای راه اندازی مجدد تلویزیون من وتو تنها به صرف اهداف مالی است و گرنه پروژه براندازی از ابتدای پیروزی انقلاب در دستور کار دشمنان انقلاب بوده و تاکنون به سرانجام نرسیده است./تمام