main image
 278    1402/08/14

علاقه سوال برانگیز یاسمین پهلوی به حضور در سیاست

پس از ناکامی رضا نوبت به یاسمین پهلوی رسید

به گزارش ماهستیم؛ یاسمین پهلوی که علاقه ی به فعالیت های سیاسی نداشت در مواضع خود تجدید نظر کرده است. او چندی پیش به بهانه سالگرد حوادث شهریور ماه اقدام به بلیت فروشی کرد! گفتنی است در این مراسم علاقمندان به دیدار و صرف نهار با یاسمین پهلوی 450 دلار پرداخت کردند، حتی عده ای از شرکت کنندگان اقدام به دست بوسی کردند!

سال گذشته یاسمین پهلوی در گفتگو با شورای روابط جهانی در لس آنجلس به صراحت اعلام کرد که علاقه ی به فعالیت های سیاسی ندارد و ترجیح می دهد اعضای خانواده درگیر این موضوع نشوند! اما بدنبال حوادث شهریورماه 1401 یاسمین پهلوی و .... هر یک به نوبه خود از فرصت بوجود آمده نهایت استفاده را کردند.

یاسمین پهلوی در بخشی از سخنرانی خود در نخستین نشست حزب ایران نوین بر پاینبدی به اصول ملی و میهنی تاکید کرد؛ او خطاب به اعصای این حزب گفت: « شما دوستان ایران نوین تا زمانی که در خط میهن پرستی و آزادی خواهی هستید و با ملت ایرن شفاف و صادق هستید من را هم یکی از پشتیبانان خود حساب کنید».

یاسمین پهلویشبکه من وتو از حامیان سلطنت و پهلوی است

نخستین نشست حزب ایران نوین با حضور یاسمین پهلوی در تاریخ 6 و 7 آبان ماه در بروکسل بلژیک برگزار شد. بررسی عملکرد حزب ایران نوین از هنگام تشکیل، انتخاب اعضای کمیته اجرایی و کمیته مرکزی جزئی از اهداف برگزاری نشست بوده است.

گفتنی است حزب ایران نوین 18 دی ماه 1401 تاسیس شد./تمام