main image
 124    1402/12/26

پاپوش مسیح علینژاد برای یاسمین پهلوی

مسیح علینژاد به دنبال چیست!؟

به گزارش ماهستیم؛ مرور اظهارات مسیح علینژاد نشان می دهد که او ضمن عبور از منشور شورای همبستگی برای تصاحب جایگاه سیاسی رضا پهلوی اعلام آمادگی کرده است. خبرنگار سابق علیرغم گذشته ی سیاه و کذایی، خود را رهبر اپوزسیون می داند و در جریان مصاحبه با مقام های سیاسی کشورهای غربی درصدد حذف سایر رقبای سیاسی است.

نکته قابل تامل اینکه توجه و تاکید مسیح علینژاد به ایجاد یک ائتلاف دیگر است، او خواهان پاسخگویی رضا پهلوی در خصوص شورای همبستگی است و حتی تهدید کرده که اگر او بخواهد روال گذشته را تکرار کند اقدام به بلاک خواهد کرد! این بدان معنی است که در صورت تشکیل یک ائتلاف سیاسی جدید، رضا پهلوی حذف خواهد شد.

در چند ماه گذشته تلویزیون ایران اینترنشنال بارها با مسیح علینژاد و البته حامد اسماعیلیون و عبدالله مهتدی مصاحبه داشته است اما رضا پهلوی تنها عضو شورای همبستگی است که همچنان از مصاحبه با این رسانه طفره می رود! او در عوض مشغول فعالیت در شبکه های اجتماعی است که البته بسیار جنجال برانگیز بوده است! در همین رابطه می توان به تمرین یوگا یاسمین پهلوی و تام مورلی [مربی] اشاره کرد.

 با توجه به عدم مصاحبه رضا پهلوی با رسانه ها و فضاسازی مسیح علینژاد علیه او و همسرش به نظر می رسد که میدان برای یکه تازی امثال افرادی چون مسیح علینژاد فراهم است؛ خبرنگار سال های نه چندان دور که خودش با طرح و نقشه و روابط ناسالم بالا آمده حالا برای همسر رضا پهلوی محتوا تهیه و تولید می کند تا او بیش از پیش درگیر مسائل غیر شود.

پر واضح است که اپوزسیون بیش از هر چیز به دنبال منافع شخصی و جایگاه سیاسی است./تمام