main image
 771    1402/03/27

پروژه خونین پیکان آرت

خیانت دیگر از مسیح علینژاد

به گزارش ماهستیم؛ ناامنی و اغتشاش فرصت بی نظیر برای کاسبان لس آنجلسی است تا برای چند سال بار خود را بسته و مشغول تفریح و سرگرمی شوند. همچنان که در گزارش های قبلی اشاره شد، اتحاد اپوزسیون در جریان حوادث شهریور ماه نمایشی عوام فریبانه برای جلب و البته جذب سرمایه نهادهای غربی بود. وضعیت کنونی اعضای شورای همبستگی حاکی از آن است که هر کدام از آنها راه جداگانه ی در پیش گرفته و سرگرم سرمایه های جمع آوری شده هستند.

رضا پهلوی به صهیونیست ها دخیل بست و توانست با جلب نظر آنها سرمایه خوبی جذب کند؛ عبدالله مهتدی چاره ی جز همکاری با دیگر گروه های تروریستِ تجزیه طلب برای جلب نظر اتحادیه اروپا نداشت، تجزیه طلبانِ تروریست در نشست چند روز پیش با اعضای پارلمان اتحادیه اروپا موفق به جذب سرمایه شدند؛ درباره مسیح علینژاد حرف و حدیث بسیار است و تا اینجای کار معلوم شده که او با واسطه گری برای پروژه پیکان آرت مبلغ قابل توجه به جیب زده است.  برای حامد اسماعیلیون، نازنین بنیادی و شیرین عبادی وضعیت کم و بیش همین است اما مسیح علینژاد ...

ایرج مصداقی در گزارش چند روز پیش با اشاره به پروژه پیکان آرت نوشته است: « مبلغ 580 هزار دلار برای این پروژه جذب سرمایه شده است که 60 هزار دلار برای خرید پیکان و هزینه های جانبی آن شده و باقیمانده را بین خودشان تقسیم کرده اند. بیچاره مردم که در داخل کشور برای خیابان می روند و اینها در خارج پول پارو می کنند».

اطلاعات دیگری درباره مسیح علینژاد حاکی از آن است که او جزو ثروتمندترین روزنامه نگاران در ایالات متحده امریکا است؛ بر اساس گزارش تحلیلی ویکپیرو که توسط Forbes و Business Insider ارجاع شده است، دارایی خالص مسیح علینژاد 5 میلیون دلار برآورد شده است!

در بخشی از این گزارش آمده است: « مسیح علینژاد دارای 2 کسب و کار انتفاعی و 1 یک موسسه غیرانتفاعی است. موسسه غیرانتفاعی My Stealthy Freedom در سال 2020 مبلغ 127 هزار دلار درآمد گزارش کرده است. او از سال 2015 پیمانکار USAGM برای تولید برنامه تبلت صدای آمریکا بوده که تا به امروز مبلغ 717 هزار دلار از این بابت دریافت کرده است. هزینه سخنرانی او بین 25 تا 30 هزار دلار عنوان شده است.

بر اساس اسناد و مدارک پروژه پیکان آرت در قالب یک موسسه غیرانتفاعی توسط مارک والاس مدیر UANI در سال 2021 به ثبت رسید. این موسسه در ماه جون 2021 مبلغ 724 هزار دلار بودجه دریافت کرد؛ هدف از پروژه پیکان آرت در ابتدا حمایت از جامعه همجنسگرایان عنوان شد بدین صورت که هنرمندان مختلف به صورت دوره ای با طرح های متفاوت خودرو پیکان را تزئین و این خودرو در مکان های مختلف به نمایش گذاشته می شد!

پیکان ارت همچنسگرایی

گزارش صورت های مالی نشان می دهد که این خودرو به مبلغ 105535هزار دلار خریداری شده و مبلغ بالغ بر 407863 هزار دلار شامل هزینه خدمات مشاوره، حقوقی، پرداخت به هنرمند، هزینه های سفر، تبلیغات و .... پرداخت شده است. در پایان سال 2021 مبلغ دارایی باقیمانده بر اساس ترازنامه موسسه 283434 هزار دلار گزارش شده است. پیکان آرت در ماه جون 2023 با حضور مسیح علینژاد در اسلو از دومین طرح خود رونمایی کرد.

دارایی مسیح علینژاد

دارایی مسیح علینژاد در امریکا

پیکان مزبور هدیه محمدرضا پهلوی به دیکتاتور سابق رومانی بوده است!

پیکان اهدایی محمدرضا پهلوی به دیکتاتور رومانی

سهیم بودن مسیح علینژاد در پروژه پیکان آرت چندان به مزاق سلطنت طلبان خوش نیامده است، این جماعت نادان از چندی روز پیش به افشاگری درباره مسیح علینژاد اقدام کرده اند حال آنکه رضا پهلوی نیز از این بابت تفاوت چندانی با مسیح علینژاد ندارد؛ هر دوی آنها با ناامنی ها کاسبی به راه انداخته اند./تمام