main image
 599    1402/06/04

چرخش 360 درجه ی یاسمین پهلوی در ارتباط با ایران

استوری یاسمین پهلوی

به گزارش ماهستیم؛ اپوزسیون و رسانه های بیگانه با نزدیک شدن به سالگرد حوادث شهریور ماه سال گذشته در تدارک برای آشوب و ناامنی در کشور هستند؛ بزرگ نمایی در خصوص مسائل و مشکلات جاری کشور، بازپخش فیلم ها و تصاویر خشونت آمیز و تصویرسازی از آینده ی کشور پس از براندازی و.... بخش قابل توجه از عملیات روانی_رسانه ای را به خود اختصاص داده است.

نکته قابل تامل اینکه حتی بازندگان دور قبل دوباره به میدان آمده اند! در همین رابطه می توان به خانواده رضا پهلوی اشاره کرد؛ همان ها که در جریان حوادث شهریور ماه سال گذشته در حمایت از معترضان به سرزمین های اشغالی رفتند و دعا کردند که بنیامین نتانیاهو بودجه ی به آنها اختصاص دهد! همان ها که با ادعای مبارزه سیاسی از این اتاق به آن اتاق رفتند و در نهایت سر از جزیره زیبا در آوردند.

خوشگذرانی رضا پهلوی

یاسمین پهلوی، همسر رضا پهلوی روز گذشته با اشاره به سالروز حوادث شهریور ماه نوشت: « اگر حکومت اینترنت را قطع کرد این یک سیگنال است و یعنی به سقوط رژیم نزدیک شده ایم. در این زمان باید با قدرت بیشتر به سوی هدف پیش برویم. یادتان باشد که خیابان از آن ماست و نباید آن را از دست بدهیم».

عبارت « خیابان از آن ماست و ....» برگرفته از اظهارات اخیر رضا پهلوی است.

اکبر گنجی، از فعالان سیاسی در واکنش به سخنان اخیر رضا پهلوی گفته بود: « مبارزه و اعتراض به شیوه رضا و یاسمین پهلوی و طرفداران شان هیچ هزینه ای ندارد. اعتراض سیاسی و تظاهرات خیابانی هزینه بالایی دارد، زندگی اشرافی و تفریحات دائمی که مبارزه ی سیاسی نام ندارد!».

جالب است بدانید که تا همین یکسال پیش موضوع ایران برای یاسمین پهلوی سر سوزن اهمیت نداشت! او در جریان مصاحبه با شورای روابط جهانی در لس‌انجل به صراحت اعلام کرد که دوست ندارد در محیط خانه در مورد مسائل مربوط به ایران صحبت شود! حالا اما چپ و راست پست می گذارد که مردم چنین و چنان کنند!/تمام

یاسمین پهلوی