main image
 34    1403/06/13

چپاندن من وکالت میدهم به جای منشور مهسا

نوری علاء در تلویزیون پارس مطرح کرد

به گزارش ماهستیم؛ طراحی و اجرا عملیات ترور توسط سازمان تروریستی منافقین و یا همکاری با کشورهای غربی جهت اعمال تحریم های هدفمند علیه کشور تاکنون راه به جایی نبرده است؛ چهره های فعال اپوزسیون خارج از کشور به این واقعیت اذعان دارند که برای تحقق رویای براندازی، خود را تمام و کمال در اختیار دشمنان قرار داده اند! در این رابطه می توان به برنامه تلویزیونی یاران از تلویزیون پارس اشاره کرد.

میترا بابک در گفتگو با فواد پاشایی گفت: « ما همه داریم به کشورهای غربی خدمت می کنیم ولی هیچ وقت به عنوان یک جمعیت اپوزیسیون ایرانی نتوانستیم خودمان را نشان بدهیم و این مایه شرمساری برای اپوزیسیون است!».

سلطنت طلبان تلویزیون پارس البته چاره حل مشکل را رضا پهلوی عنوان می کنند! نکته قابل تامل اینکه خودِ او علت بسیاری از ناکامی ها بوده است، از جریان شورای ملی ایرانیان گرفته تا پروژه ققنوس، منشور مهسا امینی و جریان وکالت به وی

اسماعیل نوری علا در این باره خاطرنشان کرد که ظرفیت وکالت دهندگان همچنان می تواند کارساز باشد؛ او در این خصوص گفت: « من فکر می کنم می شود از ظرفیت وکالت دهندگان به شاهزاده استفاده کرد، برای همین رفتم و با این افراد ازتباط برقرار کرد و شبکه ایران مداری ایجاد کرد.

کاریکاتور من وکالت میدهم

اصطلاح ها و عبارت هایی که سلطنت طلبان برای تبلیغ رضا پهلوی از خود خلق کرده اند کم نظیر است! شبکه ایران مداری شگرد تازه آنها برا تبلیغ رضا پهلوی است؛ پر واضح است که این پروژه [که جایگزینی برای منشور مهسا امینی است] از همین حالا محکوم به شکست است و نمی تواند راه به جایی ببرد./تمام

مطالب مرتبط