main image
 44    1403/07/11

گاف وحشتناک CNN در گزارش زنده از تل آویو

سوء استفاده رژیم اسرائیل از شهروندان عادی

به گزارش ماهستیم؛ رژیم جنایتکار اسرائیل با طرح این ادعا که گروه های مقاومت، پایگاه ها و ادوات نظامی خود را در مناطق پر ازدحام بنا کرده، به بمباران مناطق مسکونی اقدام می کند؛ نتیجه اینکه تاکنون هزاران انسان بیگناه در فلسطین اشغالی و لبنان با این توجیه به خاک و خون کشیده شده اند.

در جریان حمله موشکی ج.ا.ا به مواضع نظامی در سرزمین های اشغالی، مشخص شد این اسرائیل است که مراکز امنیتی خود را در مناطق مسکونی بنا کرده است! در جریان حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل، خبرنگار تلویزیون CNN که درصدد مظلوم نمایی برای اسرائیلی ها بود مرتکب یک گاف وحشتناک شد!

Jim Sciutto خبرنگار شبکه خبری سی ان ان در بخشی از گزارش خود درباره حمله موشکی ج.ا.ا علیه اسرائیل گفت: «مقر سازمان موساد در اسرائیل که توسط موشک های ایران مورد هدف قرار گرفت در بین غیرنظامیان قرار گرفته است! ».

گاف خبرنگار سی ان ان

سیاوش اردلان، خبرنگار و مجری تلویزیون BBC فارسی با اشاره به گاف خبرنگار شبکه تلویزیونی CNN نوشت: «خبرنگار سی ان ان میخواست بگه ایران با هدف قرار دادن مقر موساد که در منطقه ی متراکم از جمعیت واقع شده، غیرنظامیان را در خطر قرار میده. ولی با این حرفش ناخوانسته کاربران شبکه های اجتماعی را به این سمت کشوند که پس اسرائیل هم مراکز حساس خودش را در میان غیرنظامیان قرار میده و دیگه کجاها».

با این حساب می توان گفت که این اسرائیل است که شهروندان عادی را سپر دفاع خود کرده و از غیرنظامیان سوء استفاده می کند./تمام

مطالب مرتبط