main image
374   1401/03/29  

ادعای دروغ خواهر محمد حسین سپهری در گفتگو با رسانه های بیگانه

علت اعزام از زندان وکیل اباد به بیمارستان چه بود؟

به گزارش ماهستیم؛ محمد حسین سپهری، از زندانیان سیاسی_امنیتی که هم اکنون دوران محکومیت خود را در زندان وکیل آباد مشهد سپری می کند، روز دوشنبه 23 خرداد جهت انجام جراحی سرپایی منتقل بیمارستان شد. گفتنی است این جراحی برای برداشتن توده چربی در ناحیه صورت گرفته است.

محمد حسین سپهری در حال حاضر در سلامت کامل به سر می برد. با این حال برخی افراد خانواده در ارتباط با رسانه های بیگانه ادعا می کنند که حال عمومی وی چندان مساعد نیست! البته این موضوع جای تعجب ندارد چراکه اغلب این اخبار برای تحریک افکار عمومی و بهره برداری سیاسی صورت می گیرد.

فاطمه سپهری، خواهر محمد حسین سپهری از جمله میهمانان ثابت رادیو و تلویزیون های بیگانه است؛ او تلاش دارد با انتشار اخبار و گزارش های دروغ توجه افکار عمومی را جلب نماید.

محمد حسین سپهری از امضاکنندگان بیانیه 14 نفر می باشد، او مرداد ماه سال 1398 توسط ضابط دستگاه قضائی بازداشت و پس از طی مراحل قضائی روانه زندان شد. این زندانی سیاسی_امنیتی در دوران ریاست جمهوری ترامپ در نامه های جداگانه از رئیس جمهور ایالات متحده امریکا درخواست کرد تا علیه ج.ا.ا تحریم های بیشتر وضع شود!/ تمام