main image
 24200    1399/11/24 1399/11/24

جنجال آفرینی برای حال خوب شهرام همایون +تصاویر

جنجال آفرینی برای حال خوب شهرام همایون +تصاویر


به گزارش ماهستیم؛ حضور یا عدم حضور شهرام همایون مقابل دوربین تلویزیون کانال وان از آن جهت حائز اهمیت است که این دم و دستگاه بدون او برای یکسال هم دوام نمی آورد! او از نسل سلطنت طلبانی است که به لطف ارتباط با دربار اوضاع مالی خوبی داشتند و حتی به هنگام خروج از کشور آنقدر سرمایه و دارایی داشتند که همان سبک زندگی در آمریکا را ادامه دهند.

 

شهرام همایون، مدیر تلویزیون کانال وان اکنون 65 سال دارد، ابتلا به بیماری در این سن و سال چندان دور از انتظار نیست؛ او در شهریور ماه سال 1398 از ابتلا به بیماری سخت خبر داد و در این باره نوشت: «راستش شش سالی است که با بیماری سختی، حداقل بخاطر عوارضش دست بگریبانم. بهتر است بنویسم جان در گریبانم. در یکی دو سال اول، انکارش میکردم. تا اینکه دوست دانشمندم «دکتر فروغی» در جریان قرار گرفت. داستان از این قرار بود‌ که یک روز ایشان سر زده به استودیو آمد و دید در هنگام پخش برنامه، زمان آگهی‌ها ، از درد روی زمین دراز کشیده‌ام. پی گرفت و سماجت کرد و مجبور شدم به پزشک مراجعه کنم».

 

شهرام همایون در ادامه درباره بیماری خود می افزاید: «رفتن به مطب پزشک ‌همان شد که متوجه شدم در همه سالهای انکار، بیماری‌های گوناگونی، سراسر بدنم را علیل کرده. از سنگ کلیه یک سانت و نیمی بگیر تا پاره شده هر دو هرنیای چپ و راست. از دیسک کمر وحشتناک و فاصله‌های حیرت‌انگیز بین مهره‌های کمر بگیرید تا پولیپ روده و بدترینش تومور در روده که بعد از عمل گفتند هرکدام به اندازه یک گردو بوده. این آخری از همه بدتر بود چون باعث اختلال در دستگاه گوارش میشد و بدتر اینکه ظاهرا موروثی است و حداقل سه دایی من درست در همین سن و سال امروز من، در اثر ابتلا به این بیماری درگذشتند».



 

گویا حال شهرام همایون چندان مساعد نیست؛ به گفته همسرش او دچار ضعف و بیحالی است، میلی به خوردن غذا ندارد و همین موضوع سبب شده تا فشارخون او به طور قابل ملاحضه افت کند! مریم عزیزی، همسر شهرام همایون برخلاف ظاهرش از حال نامساعد شهرام همایون می گوید و از بینندگان می خواهد تا در حمایت از تلویزیون کانال وان و تنها نگذاشتن شهرام همایون مبالغ کمک های مالی خود را به صندوق تلویزیون واریز کنند!

 

حتی همسر شهرام همایون نیز خود یک شارلاتان است! مریم عزیزی در بخشی از برنامه می گوید: « از صبح خیلی زود کار آقای همایون شروع می شود و با چند تن از دوستان و اتاق فکر تلویزیون کانال وان ارتباط برقرار می کنند و بعد از آن هم اجرای چند برنامه پشت سر هم، من تا جایی که می توانستم مصرف نوشیدنی و BTI Mode را به ایشان توصیه می کردم [1] ولی از چند روز پیش ایشان دچار حالت ضعف و بیحالی شدند و به رختخواب رفتند و به حتی میل به خوردن غذا هم ندارند یعنی فقط احساس خستگی می کنند تا اینکه دیشب فشارخون ایشان خیلی کاهش داشت و من با پزشک ایشان تماس گرفتم و خوشبختانه بعد از ساعاتی حال عمومی ایشان اندکی بهتر شد».

 


مریم عزیزی در ادامه می افزاید: « بعضی لحظه ها ایشان من را صدا می زند و احوال تلویزیون را جویا می شود و دل نگرانی دارد برای اعضا ماهستیم و تاکید می کنند که کار تلویزیون ادامه داشته باشد. این درجه از احساس مسئولیت حتی در قبال هموطنان نیز وجود دارد! من بارها شده که دیده ام آقای همایون برای کارگران و اوضاع آنها در ایران اشک می ریزد!!!».

 






[1] کپسول های BTI Mode و BTI Joint محصول تولیدی مریم عزیزی همسر شهرام شارلاتان است که تبلیغات بازرگانی آن مدام از تلویزیون کانال وان تبلیغ می شود، حتی شهرام همایون ساعاتی از اجرای برنامه اختصاصی خود را به مصاحبه با مریم عزیزی [همسرش] و تبلیغ BTI اختصاص داده است.

مطالب مرتبط