main image
 63852    1394/08/10 1394/08/10

پشت پرده زندگی کوروش عرفانی؛ فرامرز فروزنده دست به افشاگری زد!

پشت پرده زندگی کوروش عرفانی؛ فرامرز فروزنده دست به افشاگری زد!


به گزارش ماهستیم؛ حزب ایران آباد در ٢٩ اسفند ١٣٩٢ توسط کورش عرفانی و بیژن افتخاری [عضو هيئت رئیسه] تاسیس شد. سایت حزب ایران آباد و تلویزیون «دیدگاه» ابزار رسانه ای حزب ایران آباد می باشند که در راستای اهداف سازمان اقدام به پخش برنامه و محتوای گوناگون می کنند.

 

دست اندرکاران حزب «ایران آباد» ادعا می کنند انسانهایی خردمند در رأس حزب قرار دارند و آنها نیروی مردم را در جهت براندازی حکومت ایران مدیریت کنند! علیرغم وجود انسان های فریخته در راس کار اما این ادعا آنجا اغراق آمیز می شود که در طول فعالیت یک سال و نیم این حزب تمام سرنخ ها در حزب ایران آباد به «کورش عرفانی» ختم می شود.

 

رفتار محافظه کارانه «کورش عرفانی» تا حدی است که میهمانان شبکه تلویزیون دیدگاه فرمایشی هستند! به عنوان مثال حضور «بیژن افتخاری» در برنامه ها شبکه تلویزیونی دیدگاه تنها در حد یک پرسش کننده ی که قرار است مطالب دیکته شده استاد کورش عرفانی [!] را بیان کند، خلاصه میشود.

 

کورش عرفانی در شرایطی خودش را لیدر حزب ایران اباد می داند که عملا برای حفظ حاشیه امنیت سیاسی دست به هر رفتاری می زند. یادآوری چند رفتار ضد و نقیض از این لیدر سیاسی چندان خالی از لطف نیست!


یکی از اصول ارزشمندی را که این لیدر سیاسی به همه مخاطبانش توصیه می کند همانا صداقت در گفتار و پرهیز از دروغ است؛ این اصل ارزشمند در جایی زیر سوال می رود که فرامرز فروزنده مجری اخراج شده از تلویزیون اندیشه به برنامه علیرضا میبدی در تلویزیون پارس دعوت می شود و در آنجا دست به افشاگری علیه کورش عرفانی می زند! فرامرز فروزنده با افشای هویت اصلی کورش عرفانی اعلام کرد که نام واقعی او «علی اکبر ملاجانی» است.

 

از دیگر اصول ارزشمندی که ایشان به طرفدارن ش توصیه می کردند همانا هوشمندی و دلاوری و پایداری در عقیده است. با توجه به سابقه فعالیت سیاسی کورش عرفانی می توان گفت که او در طول فعالیت سیاسی اقدامات غیر معمولی انجام داده است. او تحت عناوین مستعاری همچون ( کورش پارسا ) با نشریه پیام آزادگان [با مدیریت رضا مظلومان] مقالاتی در حمایت از گروهک منافقین خلق و رژیم صهیونیستی و تخریب اعراب و فلسطینیها منتشر می کرد؛ این اقدام در حالی بود که کورش عرفانی در همان ایام مطالبی علیه منافقین و در تمجید از اعراب و فلسطینی ها در نشریات همچون زاگرس و سایت سر پناه منتشر می کرد.

 


کورش عرفانی با رسانه ها و تلویزیون های طرفدار حزب کمونیست کارگری ارتباط خوبی داشت و در دفاع از سوسیالیسم مطالب متعدد تهیه و تولید می کرد؛ این اقدام در شرایطی صورت می گرفت که در همان مقطع کورش عرفانی تحت نام مستعار (جهانگیر افشاری) با رسانه های سلطنت طلب همکاری رادیویی مصاحبه می کرد. /تمام[1]



[1] برگرفته از مصاحبه فرامرز فروزنده با علیرضا میبدی در شبکه تلویزیونی پارس_ لینک یوتوب اینجا


مطالب مرتبط