main image
205   1401/05/21  

جمشید شارمهد اتهام های وارده را رد کرد

توجیه کودکانه تروریست پیر

به گزارش ماهستیم؛ در جریان برگزاری جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهام های جمشید شارمهد، او اتهام های وارده را رد کرد! این جلسه روز سه‌شنبه چهارم مرداد در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزار شد. جمشید شارمهد به هدایت و رهبری گروه تندر، طراحی و هدایت اقدامات تروریستی، بمب‌گذاری در حسینیه شیراز، بمب‌گذاری در دهانه تونل سد سیوند شیراز، طراحی ترور مسئولان، و انفجار کفش‌داری حرم امام خمینی(ره) متهم است.

بنا بر گزارش خبرگزاری میزان، جمشید شارمهد در دفاع از خود گفت: «موارد مطرح‌شده را قبول ندارم».

بر اساس گزارش مزبور، هنگامی که قاضی صلواتی از جمشید شارمهد درباره انفجار حسینیه شیراز سوال کرد، او پاسخ داد: «فردی به نام «مجید راستگو» با من ارتباط برقرار کرد و گفت طرحی دارد و می‌خواهد آن را انجام دهد؛ به او گفتم هر زمان طرح نهایی شد به من اعلام کن».

جمشید شارمهد در اظهاراتی قابل تامل افزود: « با اینکه طی بیانیه ی مسولیت انفجار حسینیه شیراز را برعهده گرفتم ولی این را انجام ندادم!».

جمشید شارمهد، شهروند دوتابعیتی ایرانی_آلمانی در سال ۱۳۹۹ توسط ماموران اداره اطلاعات در دبی بازداشت و طی عملیات مخفیانه به ایران منتقل شد.

نکته جالب درباره رسیدگی به پرونده قضائی جمشید شارمهد، ادعای اعضای خانواده در مصاحبه با رسانه های بیگانه است؛ اعضای خانواده شارمهد در مصاحبه با رسانه های بیگانه از جمله تلویزیون فارسی صدای آمریکا ادعا می کنند که جمشید شارمهد هرگز در تشکیلات تروریستی تندر فعالیتی نداشته است!/تمام

مطالب مرتبط