main image
303   1401/01/11  

جنجال آفرینی دوباره سهیلا حجاب

تلاش نافرجام زندانی سیاسی_امنیتی

به گزارش ماهستیم؛ سهیلا حجاب علیرغم اینکه فعالیت سیاسی قابل ملاحضه ی ندارد، با طرح ادعای تکراری به دنبال کسب شهرت است. او دی ماه سال 1397 به جرم تبلیغ علیه نظام در شیراز بازداشت شد و پس از تحمل 5 ماه حبس مورد عفو قرار گرفت و از زندان عادل آباد شیراز آزاد شد.

رفتار سهیلا حجاب در واقع کپی برابر اصل سایر زندانیان سیاسی_امنیتی است! او پیشتر با تقلید از نرگس محمدی ادعا کرد که با نظر مسئولان زندان، تحت رسیدگی پزشکی قرار نمی گیرد و از این بابت دچار بیماری شده است! [1]

پس از لو رفتن ادعای نرگس محمدی، سهیلا حجاب مدعی شده که توسط ماموران زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، نکته جالب اینکه این ادعا پیشتر توسط نسرین ستوده مطرح شده است! رضا خندان، همسر نسرین ستوده در مصاحبه با رسانه های معاند فارسی زبان مدعی شد که فرزندش توسط ماموران زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است! چندی بعد معلوم شد که مهراوه خندان در جریان ملاقات با نسرین ستوده با یکی از ماموران زن درگیری لفظی پیدا داشته است.

ادعای مطرح شده توسط سهلا حجاب و بازنشر آن در رسانه های معاند فارسی زبان با هدف فریب افکار عمومی صورت می گیرد. در پایان لازم به ذکر است که سهیلا حجاب به جرم تبلیغ علیه نظام، اجتماع و تبانی، تشویش اذعان عمومی به قصد آشوب و تشکیل گروه غیرقانونی به ۵ سال حبس تعزیری محکوم گردیده است.


[1] ویدئویی از زندان زنجان [محل نگهداری نرگس محمدی] منتشر شد که نشان می داد تمام زندانیان از جمله نرگس محمدی توسط پزشک ویزیت می شوند!