main image
308   1401/05/31  

خبر دروغ انتقال عباس واحدیان و جواد لعل محمدی به انفرادی

این منبع ناشناس و آگاه کیست!؟

به گزارش ماهستیم؛ رسانه های معاند فارسی زبان برای انتشار اخبار دروغ درباره زندانیان سیاسی_امنیتی به اظهارات افراد ناشناس استناد می کنند! اعتصاب غذا، عدم دسترسی به خدمات پزشکی، انتقال به سلول انفرادی، ضرب و شتم، محدودیت دیدار با خانواده و ... از جمله مواردی است که رسانه های معاند با طرح آن به دنبال هجمه علیه کشور هستند.

 به تازگی خبر رسیده است که عباس واحدیان شاهرودی و جواد لعل محمدی به سلول انفرادی منتقل شده اند! رسانه های معاند فارسی زبان با استناد به یک منبع آگاه مدعی هستند که آقایان واحدیان و شاهرودی از روز دوشنبه به سلول انفرادی زندان وکیل آباد مشهد منتقل شده و به مدت 42 روز از تماس تلفنی و دیدار با خانواده محروم هستند!

رسانه های معاند فارسی زبان علت انتقال عباس واحدیان شاهرودی و جواد لعل محمدی را اعتراض و سر دادن شعار در هواخوری زندان و درگیری با رئیس بند عنوان کرده اند!

برخلاف ادعای رسانه های معاند فارسی زبان باید گفت که تا این لحظه هیچ محدودیتی برای تماس تلفنی آنها اعمال نشده است! این داستان تکرار ماجرای نرگس محمدی است که رسانه های معاند ادعا می کردند که حکومت ایران با شقاوت از تماس تلفنی یک مادر با فرزندان ش خودداری می کند! [1]

همچنان که گفته شد رسانه های معاند فارسی زبان با استناد به منبع ناشناس علیه ج.ا.ا سیاه نمایی می کنند! برای نمونه توجه شما را به یک مورد دیگر جلب می کنیم. اوایل سال جاری رسانه های معاند اعلام کردند که دسترسی عباس واحدیان به خدمات پزشکی و درمانی محدود شده و این موضوع ممکن است به سلامت او آسیب وارد کند!

رسانه های بیگانه اقدام مسئولان زندان وکیل آباد مشهد را عمدی و آگاهانه توصیف کردند و از قصد ج.ا.ا برای حذف فیزیکی مخالفان نوشتند! آن زمان ما به تصاویری دست پیدا کردیم که نشان می داد عباس واحدیان برخلاف آنچه رسانه های معاند فارسی زبان می گویند از امکانات بهداشتی و پزشکی بهره مند است!

رسانه های معاند حتی انتقال عباس واحدیان به بیمارستان را یک اقدام برنامه ریزی شده برای قتل او عنوان کردند! این در حالی بود که او به دنبال مصرف یکباره متادون [که جزئی از فرایند ترک اعتیاد محسوب می شود] به دنبال جنجال آفرینی بود که خوشبختانه اقدام او نتیجه نداد.

نکته قابل تامل اینکه رسانه های معاند فارسی زبان همواره از عباس واحدیان شاهرودی با عنوان زندانی سابق یاد می کنند اما نمی گویند که دلیل بازداشت و محکومیت او به سبب جرم حمل مواد مخدر بوده است! این واقعیت را هیچگاه نمی گویند و نخواهند گفت!

درباره جواد لعل محمدی نیز ماجرا به همین منوال است؛ کانال تلگرامی دُر تی وی به نقل از منبع آگاه نوشته بود که جواد لعل محمدی پس از هشت روز شکنجه در بیابان های اطراف مشهد رها شد! این خبر در حالی منتشر می شد که نامبرده در زندان به سر می برد!/تمام


[1] بعدها با پیگیری حمید رسایی [نماینده مجلس شورای اسلامی] معلوم شد که نرگس محمدی خود از برقراری تماس تلفنی امتناع کرده است! چرا، چون درخواست تماس تلفنی نامحدود با خارج از کشور داشته است!