main image
342   1400/10/29  

رضا برجی از معترضان آبان 98 به مرخصی رفت

دو هفته مرخصی برای زندانی سیاسی_امنیتی

به گزارش ماهستیم؛ زندانیان سیاسی_امنیتی با دستاویز قرار دادن پاندمی کرونا به دروغ پردازی و سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کردند؛ برخی از این زندانیان با اشاره به عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ادعا کردند که حکومت به شکل عامدانه و آگاهانه، پروژه حذف مخالفان را کلید زده است! با این همه بهداشت و سلامت زندانیان از جمله زندانیان سیاسی_امنیتی مورد اهمیت بود.

در همین رابطه «رضا برجی» یکی از زندانیان سیاسی_امنیتی به دنبال ابتلای به بیماری کرونا روز سه شنبه 28 دی به مرخصی رفت؛ بنابر اخبار رسیده خوشبختانه شدت بیماری او چندان نگران کننده نیست. رضا برجی از معترضان آبان 98 به جرم اخلال در نظم عمومی به 1 سال حبس تعزیری محکوم شد، او خرداد سال جاری جهت تحمل دوران محکومیت به زندان تهران منتقل شد.

از هنگام اوج گیری بیماری کرونا در کشور برای آن دسته از زندانیان که دارای شرایط پرخطر، دستور مرخصی صادر گردید. بالطبع برخی از زندانیان سیاسی_امنیتی نیز از فرصت بوجود آمده بهره برداری کرده و به دروغ مدعی ابتلای به بیماری کرونا شدند! در این رابطه می توان به نرگس محمدی اشاره کرد.

نرگس محمدی حدود یکسال پیش مدعی شد که در زندان زنجان هیچ یک از دستورالعمل های بهداشتی رعایت نمی شود و زندانیان زن در معرض ابتلا به بیماری کرونا هستند، به دنبال جنجال آفرینی این زندانی و هجمه گسترده رسانه های معاند، صدا و سیما گزارشی از وضعیت بهداشت و سلامت زندانیان زندان زنجان منتشر کرد و دروغ های نرگس محمدی نقش برآب شد./تمام