main image
373   1400/11/11  

پیام صوتی سهیلا حجاب از قلب زندان کرمانشاه

این زندانی مظلومِ برانداز

به گزارش ماهستیم؛ سهیلا حجاب از زندانیان امنیتی_سیاسی که در خرداد 1398 به اتهام تبلیغ علیه نظام، تشویش اذهان عمومی و عضویت در گروه های ضدانقلاب به 5 سال حبس تعزیری محکوم شده بود در یک فایل صوتی از داخل زندان، هموطنان را به تظاهرات علیه نظام فراخواند! علیرغم مظلوم نمایی رسانه های معاند فارسی زبان درباره سهیلا حجاب، او در این فایل صوتی نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید به براندازی کرد!

گفتنی است این زندانی سیاسی_امنیتی دی ماه سال 1397 به اتهام تبلیغ علیه نظام در شیراز بازداشت شده بود؛ او پس از تحمل ۵ ماه حبس در زندان عادل ‌آباد شیراز مشمول عفو گردید و از زندان آزاد شد. هنوز یکسال از آزادی ش نمی گذرد که نامبرده در یک فایل صوتی ضمن حمایت از رضا پهلوی، عضویت خود را در پیمان نوین اعلام می کند!

سهیلا حجاب بیدسرخی، فارغ التحصیل رشته حقوق در پیامی از زندان کرمانشاه خطاب به مردم می گوید: « شما شرایط شکل‌گیری یک انقلاب دموکراتیک را دارا هستید. همه چیز آماده است. همه آن قدرت قوی برای تغییر در کف اراده مردم است. نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی آن فاقد هر گونه مشروعیت اساسی و حقوقی است. کسانی که به هر وسیله و بهانه‌ای به دنبال بقای این نظام ورشکسته و در حال ریزش هستند، شریک تمام جنایت‌های این حاکمیت محسوب می‌شوند».

نکته جالب اینکه از سهیلا حجاب به عنوان یکی از مظلوم ترین زندانیان سیاسی_امنیتی یاد می شود، با این حال باید گفت که چنین نیست! این زندانی پیشتر در زندان قرچک ورامین نیز در پیام صوتی ضمن اعلام مبارزه علیه حکومت، به توهین و اهانت علیه مسئولان رده بالای کشور پرداخت که البته مسئولان قضائی واکنشی نیست به این موضوع نشان ندادند.

حتی در دموکراتیک ترین حکومت ها تصور اینکه یک مجرم شهروندان را به اغتشاش و شورش علیه حکومت دعوت کند، غیرممکن است! آنوقت این جوان 31 ساله با خیال آسوده از مبارزه برای براندازی سخن می گوید و جماعتی هم آنسوی مرزها از مظلوم بودن او می گویند و می نویسند./تمام