main image
243   1401/02/13  

کاهش دوران محکومیت مهران سلیمان پور

ادعای رسانه های بیگانه دروغ از آب درآمد

به گزارش ماهستیم؛ مهران سلیمان پور از زندانیان سیاسی وامنیتی که پیشتر به جرم همکاری با گروهک های معاند به 1 سال و 6 ماه حبس تعزیری محکوم شده بود، در رسیدگی مجدد به پرونده در دادگاه تجدیدنظر مورد رافت اسلامی قرار گرفت و حکم زندان او به 1 سال کاهش یافت.

مهران سلیمان پور سوم تیرماه سال 1400 به اتهام همکاری با گروهک های معاند توسط نیروهای امنیتی در روستای آلیان از توابع شهرستان اشنویه بازداشت و به ارومیه منتقل شد. او پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ با تودیع وثیقه آزاد شد. در جریان دستگیری مهران سلیمان پور یک شهروند دیگر به نام هاشم خوران نیز بازداشت شد.

رسانه های معاند فارسی زبان با انتشار اخبار و گزارش های دروغ درباره مهران سلیمان پور، درباره وضعیت سلامتی او اظهار نگرانی کردند. اغلب این رسانه ها با اشاره به انتقال مهران سلیمان پور به بازداشتگاهی نامعلوم و بازجویی های سخت به شایعه پردازی اقدام کردند.

علیرغم اخبار و گزارش های غلط رسانه های بیگانه اما لطف و رافت اسلامی دستگاه قضائی کشور شامل حال مهران سلیمان پور شد. امید است که پس از پایان محکومیت، او روال عادی زندگی خود را دنبال کرده و اسیر دام ضدانقلاب و گروهک های معاند نشود./تمام

مطالب مرتبط