main image
 747    1400/09/01 1400/09/01

معجزه عصای محمد نوری زاد همه را شوکه کرد+ تصاویر و فیلم

معجزه عصای محمد نوری زاد همه را شوکه کرد+ تصاویر و فیلم


به گزارش ماهستیم؛ در گزارش های منتشر شده درباره زندانیان سیاسی_امنیتی همواره به این موضوع تاکید کرده ایم که رفتار این جماعتِ فرصت طلب، مصداق بارز عوام فریبی است. محمد نوری زاد، نرگس محمدی، نسرین ستوده، سپیده قلیان، صبا کُرد افشاری، آتنا دائمی، یاسمن آریانی و ..... از جمله زندانیانی هستند که در سال های اخیر از کوچک ترین فرصت ها برای طرح شایعه و دروغ علیه نظام ج.ا.ا استفاده کرده اند.

 

انتشار یک فیلم از محمد نوری زاد تمام آنچه را که او طی سال های گذشته رشته کرده بود، پنبه کرد!

 

اگرچه رسانه های بیگانه و چهره های فعال سیاسی ابتدا به چشم یک نفوذی به محمد نوری زاد نگاه می کردند اما به تدریج این تصور تغییر کرد و او قهرمان مبارزه با جمهوری اسلامی ایران معرفی گردید! با این حال ما از همان ابتدا به سیاه نمایی و دروغ پردازی محمد نوری زاد تاکید داشتیم و رفتار او را مصداق بارز مظلوم نمایی جهت عوام فریبی عنوان کردیم.

 

چند روز پیش یک فیلم از محمد نوری زاد در شبکه های اجتماعی منتشر شد که بازتاب فراوانی داشت، او در این فیلم با پیشانی خون آلود برای مخاطبان خود سخنرانی می کند؛ نکته جالب اینکه او حتی نمی تواند راه برود و به عصا نیاز دارد!




 

قصد محمد نوری زاد از نمایش عوام فریبانه این است که نشان دهد چگونه در زندان های جمهوری اسلامی ایران مورد شکنجه قرار گرفته است! با فرض وقوع شکنجه درباره نوری زاد این سوال مطرح می شود که چرا مسئولان زندان او را از ناحیه صورت [که آثار آن به جای می ماند] شکنجه کرده اند!؟ یا اینکه چرا جراحت و خونریزی در ناحیه پیشانی را تمیز و پانسمان نکرده و به همان شکل او را آزاد کرده اند!؟

 

آیا محمد نوری زاد تا این اندازه مخاطبان خود را بی عقل و نادان فرض کرده است!؟

 

نکته مهم و قابل تامل اینکه محمد نوری زاد در یک ویدئو دیگر در حالی که هیچ آثار جراحت و خونریزی در ناحیه پیشانی ندارد و برای راه رفتن هم نیازی به عصا ندارد با افراد خانواده و دوستان خوش و بش می کند. انتشار این کلیپ در واقع تمام آنچه که نوری زاد تاکنون رشته کرده بود، پنبه کرد.

 

پیشتر نرگس محمدی با بهره برداری سیاسی از شیوع بیماری کرونا مدعی شده بود که در زندان های جمهوری اسلامی ایران اصول اولیه بهداشتی رعایت نمی شود و زندانیان به خصوص زندانیان سیاسی_امنیتی عامدانه در معرض ابتلا به بیماری کرونا هستند! در همان زمان گزارش مستند از برنامه خبر 20:30 پخش شد که نشان می داد نرگس محمدی و دیگر زندانیان تحت نظر پزشک هستند و وضعیت سلامت آنها بررسی می شود.

 


محمد نوری زاد چهره واقعی خود را به نمایش گذاشت و نشان داد تا چه اندازه فریبکار است؛ یکی از مخالفان جمهوری اسلامی ایران به نام ف.م.سخن در خبرنامه گویا نوشت: «یلم آقای محمد نوری زاد را که دیدم احساس کردم فرآرشن شده ام. البته او خواسته است حکومت را فرآرشن کند اما متوجه نشده که دارد مردم و مخالفان حکومت را هم فرآرشن می کند. فیلم از نظر صحت شکی در ش نیست. به قول هنرمند گرامی آقای کامران ملک مطیعی نور هر دو صحنه هم همزمانی دو قطعه فیلم را تایید می کند.چند نفری گفتند که نوری زاد مبارز است و مبارزِ داخل کشور است و چه است و چه ........ در مورد همه چیز صحبت کردند جز فیلمی که نمونه ای از یک حقه بازی سیاسی است»./تمام

مطالب مرتبط