main image
 355    1400/10/03 1400/10/03

سلطنت طلب های بی غیرت!

سلطنت طلب های بی غیرت!


به گزارش ماهستیم؛ سلطنت طلبان برای سال ها به هیچ گروه یا سازمان سیاسی اجازه بروز و ظهور نمی داد، این جماعت به بدترین شیوه ممکن از ورود تازه واردها به عرصه سیاست ممانعت به عمل می آورد. اصرار سلطنت طلبان به حضور رضا پهلوی در راس امور از یک سو و ناکامی های پیاپی از سوی دیگر سبب شده تا او عطای اپوزسیون را به لقایش ببخشد!

 

با توجه به شرایط رضا پهلوی گویا سلطنت طلبان تصمیم گرفته اند پروژه عبور از رضا پهلوی را استارت بزنند! اخیرا شورایی تحت «شورای انقلاب» با همکاری امیرعباس فخرآور [از وابستگان به خاندان پهلوی] و محمد منظرپور [سردبیر سابق صدای آمریکا] اعلام موجودیت کرده است

 

در روزهای گذشته چند اتاق گفتگو در شبکه اجتماعی Clube House در رابطه با برنامه های شورای انقلاب برگزار شده و مدیران اتاق پاسخگوی سوال مخاطبان بوده اند.

 

در یکی از اتاق های گفتگو محمد منظرپور با اشاره به تشکیل «جبهه فراگیر ملی» از راه اندازی «شورای انقلاب» ذیل این مجموعه خبر داد. بنابر ادعای سردبیر سابق تلویزیون فارسی صدای امریکا در «شورای انقلاب» هیچ هرم مدیریتی وجود ندارد و همه حق رای خواهند داشت!

 

ادعای محمدمنظر پور با توجه به سابقه تشکل های سیاسی در خارج از کشور و حضور سلطنت طلبان مضحک است! از نکات قابل تامل درباره شورای انقلاب که به نظر می رسد تنها در حد یک بلوف سیاسی باشد، این است که نیمی از اعضای شورای انقلاب قرار است از داخل کشور انتخاب شوند!

 

بر اساس اظهارات محمد منظرپور در اتاق گفتگو Clube House تاکنون 8 سازمان به صورت مستقیم و 3 سازمان به صورت غیر مستقیم در شورای مرکزی جبهه فراگیر ملی حضور دارند که عبارتند از:کانون همبستگی ملی، جبهه نجات ملی، جنبش ملی ماهستیم، کنگره ملی ایرانیان، جنبش پیشاهنگان، بنیاد آشنا (مونیخ)،بنیاد مشروطه خواه

 

عدم همراهی گروه های سیاسی اپوزسیون با یکدیگر از معضلات همیشگی این جماعت بوده است؛ در همین رابطه باید گفت که شورای انقلاب کار را یکسره کرده است! بر این اساس محمد منظرپور اعلام کرده است که شورای انقلاب جبهه فراگیر علیه منافقین و تجزیه طلبان خواهد بود!!!

 

همچنان که پیشتر گفته شد سلطنت طلبان تا سال هابه هیچ گروه یا سازمان سیاسی اجازه فعالیت نمی دادند، گواه این ادعا اظهارات امیرعباس فخرآور است. او در این باره گفت: « سال پیش قرار بود این شورا اعلام موجودیت کند اما اطرافیان رضا پهلوی پس از متوجه شدن تصمیم فخرآور زودتر طرح پیمان نوین را مطرح کردند تا عرصه برای فعالیت او تنگ شود!

 

امیرعباس فخرآور در ادامه به افشاگری علیه فرح دیبا پرداخت و افزود: « فرح دیبا مانع از همراهی رضا پهلوی با گروه های اپوزیسیون است. او عامل نفوذی KGB بوده که بر سر راه محمدرضا پهلوی گذاشته شد، اکنون هم مانع از اتحاد اپوزیسیون است».

 

از نکات قابل تامل دیگر حضور شهرام همایون در اتاق گفتگو شورای انقلاب تحت نام مستعار بود؛ در شرایط فعلی، چهره های مطرح سلطنت طلب ترجیح می دهند با حضور در حاشیه، نقش کمرنگ در پروژه گذر از رضا پهلوی ایفا کنند، گویا رگ غیرت آنها دیگر برای رضا پهلوی باد نخواهد کرد!

 

آیا سلطنت طلبان به ادعای فخرآور در خصوص ارتباط فرح دیبا با سازمان KGB پاسخ خواهند داد و به عهد خود با رضا پهلوی پایبند خواهد بود!؟ واکنش رضا پهلوی به خیانت حامیان خود چه خواهد بود؟ آیا احتمال دارد که امیرعباس فخرآور حسب روابط فامیلی با پهلوی ها [رضا شاه، دایی بزرگ مادری فخرآور] از معرفی خود به عنوان ولیعهد خبر دهد؟/تمام

مطالب مرتبط