main image
 139    1403/05/10

آدرس غلط ایران اینترنشنال به مخاطبان

در تلویزیون ایران اینترنشنال مطرح شد

به گزارش ماهستیم؛ اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس که برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری به ایران آمده بود در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. رسانه های معاند فارسی زبان بلافاصله پس از اعلام خبر شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس دست به کار شدند و آدرس های غلط دادند.

تلویزیون ایران اینترنشنال در پوشش خبری ویژه با طرح دو سناریو به بررسی ابعاد و تحلیل حادثه ترور شهید اسماعیل هنیه پرداخت. تحلیلگران ایران اینترنشنال ادعا کردند که ترور اسماعیل هنیه از اساس برای ممانعت از تغییر سیاست های جمهوری اسلامی پس از روی کار آمدن دولت مسعود پزشکیان طراحی شده بود! همزمان با طرح این ادعا به قدرت رژیم صهیونیستی اشاره شد و تلاش شد تا ج.ا.ا در برابر رژیم اسرائیل ضعیف جلوه داده شود.

پر واضح است که رسانه های معاند فارسی زبان از ترور اسماعیل هنیه به عنوان برگ برنده علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند، آنها با تلقین گذاره هایی چون ضعف و ناتوانی عملیات روانی_رسانه ای را به راه انداخته اند. همچنان که گفته شد اغلب این رسانه ها آدرس های غلط به مخاطبان خود می دهند.

علیرغم عملیات روانی_رسانه ای گسترده رسانه های معاند فارسی زبان نباید فراموش کرد که رژیم اسرائیل با وجود حمایت ایالات متحده آمریکا همچنان از رویارویی مستقیم با ایران هراس دارد و از همین رو مرتکب اقدام های بزدلانه نظیر ترور شهید اسماعیل هنیه می شود.

تلویزیون ایران اینترنشنال بدون اشاره به سابقه جنایتکارانه رژیم اسرائیل با کمال وقاحت آن را یک موفقیت بزرگ ارزیابی کردند. همچنان که گفته شد ایران اینترنشنال بیش از هر چیز به ضعف و ناتوانی ج.ا.ا تاکید داشت که در این رابطه می توان به اظهارنظرهای محسن سازگارا، مجتبی هاشمی، فرزین ندیمی اشاره کرد.

با وجود عملیات گسترده روانی_رسانه ای دشمن انتظار می رود ظرف روزهای آتی همان اراده ی که عملیات وعده صادق را طراحی و اجرا داد، بهترین تصمیم را خواهد گرفت./تمام