main image
 285    1401/02/14

آرزوی ضدانقلاب درباره معلمان محقق نشد

شورای هماهنگی تشکل های صنفی معلمان شکست خورد

به گزارش ماهستیم؛ تجمع و اعتراض فرهنگیان در برخی استان های کشور مورد توجه رسانه های بیگانه قرار گرفته است، علیرغم اینکه خواسته قشر زحمتکش رسیدگی به مطالبات قانونی و بهره مندی از مزایای رفاهی است اما رسانه های معاند این اعتراض ها را به حکومت جمهوری اسلامی ایران ارتباط داده و از سایر اقشار می خواهند که به آنها بپیوندند!  

با توجه به اینکه ممکن است تجمع اعتراضی معلمان مورد سوء استفاده بدخواهان و فرصت طلبان قرار گیرد انتظار می رود که نیروهای انتظامی و امنیتی بیش از پیش جریان را تحت نظر داشته باشند تا مبادا اقدام دو یا چند نفر به پای معلمان و فرهنگیان کشور نوشته شود.

علیرغم فضای آرام و مسالمت آمیز اعتراض ها اما برخی دانسته یا نادانسته به دنبال اهداف دیگری هستند! شعارهای ساختارشکنانه و ایجاد التهاب و تنش از جمله رفتارهایی که است از چشم ماموران امنیتی پنهان نمی ماند. گفتنی است در جریان اعتراض ها، تعدادی از معلمان دستگیر و بازداشت شده اند.

در گزارش های قبلی سایت ماهستیم به فعالیت های شورای هماهنگی تشکل های صنفی معلمان اشاره و تاکید شد که محمد حبیبی و محمود بهشتی لنگرودی از گردانندگان و دست اندرکاران این شورا برخلاف آنچه ادعا می کنند به دنبال اهداف سیاسی دیگر هستند. مرور مطالب مطرح شده در اتاق گفتگوی کلاب هاوس [وابسته به شورای هماهنگی ...] حاکی از آن است که این افراد به جای پیگیری مطالبات معلمان، بیشتر دنبال حاشیه و جنجال آفرینی علیه نظام ج.ا.ا هستند. [1]

جای شک و تردیدی نیست که رسانه های بیگانه برای اغتشاش و آشوب از دل تجمع اعتراضی معلمان لحظه شماری می کنند. حضور اعتراض آمیز معلمان در برخی شهرهای کشور در حالی است که در کشورهای اروپایی شاهد اعتراض های مشابه اما توام به خشونت و درگیری هستیم که البته رسانه های معاند فارسی زبان علاقه ی به گزارش آن برای مخاطب فارسی زبان ندارند!./تمام


[1] بوی فتنه از شورای هماهنگی تشکل های صنفی معلمان _ کد خبر: 46863

مطالب مرتبط