main image
 378    1401/07/24

از اقدام دولت کانادا استقبال می کنیم!

نماینده ونکوور در پارلمان کانادا اعلام کرد

به گزارش ماهستیم؛ نماینده ونکوور در پارلمان کانادا خبر داده است که وزارت امور خارجه این کشور درحال طراحی وب‌سایتی است که ایرانیان ساکن کانادا می توانند با ارائه اطلاعات و مدارک به اخراج وابستگان و مسئولان حکومت ایران کمک کنند. گفتنی است به دلیل قطع روابط دیپلماتیک ایران و کانادا از سال 1391 آن کشور همکاری لازم برای بازگردانندن اختلاس گران را ندارد.

از همین جا اعلام می داریم که نیازی به اعلام هموطنان ساکن کانادا نیست؛ دولت کانادا کافی است در ابتدا «محمود رضا خاوری»، « مهرگان امیر خسروی»، «مرجان شیخ الاسلامی آل آقا» و .... را به ایران بازگرداند! سپس نوبت آقازاده هایی است که برای به اصطلاح تحصیل در کانادا تشریف دارند!

متاسفانه بنابر اظهارات یک نماینده مجلس حدود 5 هزار 400 آقازاده در آمریکا، کانادا و کشورهای اروپایی سکونت دارند؛ این در حالی است که پدران آنها [ که مسئولیت اجرایی در کشور دارند] برای مردم شعار مقاومت سر می دهند ولی فرزندان شان برای به اصطلاح پیشرفت و علم آموزی راهی کشورهای غربی می شوند!

BBC فارسی با اعلام این خبر یادآور شد 17شهریور ۱۳۹۱، وزارت امور خارجه کانادا با اعلام بستن سفارت خود در تهران و عنصر نامطلوب توصیف کردن کارمندان سفارت ایران در این کشور، اقدام به قطع روابط دیپلماتیک با ایران کرد»./تمام

مطالب مرتبط