main image
 404    1401/08/06

اسامی مسافران خیانتکار را منتشر کنید

یک گزارش و یک سوال ساده

به گزارش ماهستیم؛ رسانه های معاند فارسی زبان به نقل از فاکس نیوز ادعا دارند که مسئولان نظام و خانواده های آنان برای خروج از کشور به صف شده اند! بر این اساس بسیاری از مسافران درصدد کسب شهروندی کشورهای اروپایی بویژه بریتانیا هستند!

این خبر، بازنشر گسترده ی در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت؛ بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال و دیگر رسانه های معاند فارسی زبان با اشاره به خروج مسئولان نظام و اعضای خانواده آنان خاطرنشان کردند که فروپاشی حکومت ایران نزدیک است!

به نظر می آید که هدف از انتشار چنین گزارش هایی تضعیف روحیه ملی و تلاش برای ایجاد دوقطبی در جامعه است. شاید اغلب کاربران شبکه های اجتماعی بدون لحظه ی درنگ این خبر را بازنشر کنند، آنها باید از خود سوال کنند که اگر فاکس نیوز به اطلاعات پروازها دسترسی دارد، چرا اسامی مسافران پرواز را منتشر نکرده است!

از همین رو می خواهیم که چناچه مقدور است، اسامی مسافران پرواز نیز منتشر شود.

BBC فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا و دیگر رسانه های به اصطلاح خبری که تا دیروز دم از رعایت اصول حرفه ی می زدند این روزها با ترویج خشونت که مصداق بارز نقض قوانین رسانه ای است به شعله ور کردن آتش اعتراض ها کمک می کنند. فقط کافی است تصور کنید روزی را که اسلحه دست معترضان باشد،  آن زمان ایران به جولانگاه تروریست ها و تجزیه طلب ها بدل خواهد شد./تمام