main image
 264    1402/09/10

اسیران فلسطینی، تروریست هستند

توجیه کارشناس برنامه درباره حمله مجدد اسرائیل به غزه

به گزارش ماهستیم؛ در پی عدم توافق رژیم صهیونیستی با گروه مقاومت حماس، از صبح امروز ارتش رژیم اشغالگر مناطق مختلف مسکونی در غزه را مورد هدف قرار داده که در نتیجه آن تاکنون 109 تن به شهادت رسیده اند. افزایش آمار مجروحان در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر مراکز درمانی و بیمارستان ها را مورد هدف قرار داده و بسیاری از این آنها قادر به ارائه خدمات درمانی نیستند.

از سرگیری حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی پس از خروج مقام آمریکایی از اسرائیل رقم خورد؛ مقاومت حماس در بیانیه ای اعلام کرد: « ... دولت جو بایدن مسئول ادامه جنایات جنگی رژیم اسرائیل است و آغاز حمله رژیم اشغالگر با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است».

ادعای گروه مقاومت حماس مبنی بر چراغ سبز ایالات متحده آمریکا به رژیم اسرائیل چندان دور از ذهن نیست؛ گفتنی است پیش از پایان آتش بس گروه مقاومت حماس به رژیم اسرائیل پیشنهاد داده بود که در ازای تمدید آتش بس اقدام به آزادی اسرا و سالمندان خواهد کرد اما اسرائیل از پذیرش این پیشنهاد خودداری کرد.

از سرگیری حمله و بمباران مناطق مسکونی در غزه، خشم و انزجار افکار عمومی را دو چندان کرده است، رسانه های حامی رژیم اشغالگر بار دیگر دست به کار شده و حمله مجدد به غزه را توجیه می کنند! در همین رابطه می توان به ویژه برنامه تلویزیون فارسی صدای آمریکا، ارگان رسمی دولت ایالات متحده آمریکا اشاره کرد.

رزا پرتو، تلویزیون فارسی صدای آمریکا

در ویژه برنامه "جنگ اسرائیل و حماس_آتش بس و گروگان ها" به این موضوع پرداخته شد که اساسا اسرای فلسطینی مجرم هستند و نباید با انسان های بیگناه تبادل شوند! در بخشی از این برنامه رزا پرتو در جواب سیامک دهقانپور گفت: « ... عادلانه نیست گروگان های بیگناه اسرائیلی با زندانیان محکوم شده و دارای سوابق تروریستی مبادله می شوند».

در خصوص اظهارات کارشناس تلویزیون صدای آمریکا همین یک نکته کافی است که پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان، تجاوز وحشیانه ارتش اسرائیل به غزه را تروریستی خواند! به عبارت دیگر دنیا با تروریسم دولتی اسرائیل مواجه است و متاسفانه اغلب کشورهای دنیا نظاره گر این فاجعه هستند./تمام

مطالب مرتبط