main image
 230    1402/10/29

اصرار بر تطهیر پهلوی توسط بنگاه خبرپراکنی انگلیس

تلاش دوباره BBC فارسی برای محبوبیت از دست رفته

به گزارش ماهستیم؛ در تازه ترین اقدام برای تطهیر خانواده پهلوی، تلویزیون BBC فارسی اقدام به پخش یک گزارش درباره اموال مربوط به کاخ نیاوران کرد؛ فرح دیبا، همسر محمدرضا پهلوی چندی پیش از تلویزیون بی بی سی فارسی خواسته بود تا از اموال مربوط به کاخ نیاوران گزارش تهیه کند.

تهطیر پهلوی توسط رسانه دولتی انگلیس در حالی است که دولت انگلیس در جریان انقلاب سال 1357 از پذیرش محمدرضا پهلوی و افراد خانواده به خاک انگلیس خودداری کرد! این چندمین بار است که اعضای خانواده پهلوی از رسانه دولتی انگلیس تقاضای کمک دارند؛ پیشتر در جریان پخش مستند ملکه و من از تلویزیون بی بی سی فارسی [که به ضرر پهلوی ها تمام شد] صادق صبا، رئیس وقت تلویزیون BBC فارسی اعلام کرد که در ازای دریافت پول حاضر به پخش آن شده است!

مستندملکه و من

تقاضای پهلوی برای پخش گزارش از اموال مربوط به کاخ نیاوران و تطهیر بنگاه خبرپراکنی BBC فارسی در حالی است که بر اساس اظهارات و اعتراف مقام های سابق حکومت، اعضای خانواده پهلوی به صورت آگاهانه و برنامه ریزی شده اقدام به تاراج اموال متعلق به مردم می کردند. علاوه بر این زندگی مجلل و سکونت در بهترین مناطق [بدون کار و اشتغال خاص] ثابت می کند که اعضای خانواده پهلوی پیش از انقلاب مشغول سرمایه گذاری با اموال متعلق به مردم ایران در خارج از کشور بوده اند./تمام