main image
 76    1403/01/09

اطلاعاتی جدید از مسئولیت خواهرزاده زیباکلام

سونامی در کمین رسانه های معاند

به گزارش ماهستیم؛ پس از اعلام پایان فعالیت تلویزیون ایران اینترنشنال در واشنگتن، جزئیاتی دیگری از فعالیت این رسانه به اصطلاح خبری منتشر گردید.

در همین رابطه می توان به انتشار اطلاعات درباره فردی به نام «بهنود نورپناه» که مسئولیت انتخاب و دعوت از میهمانان را برعهده دارد اشاره کرد؛ این موضوع گمانه زنی ها درباره نقش اصلاح طلبان در ایران اینترنشنال را تقویت کرده است! گفتنی است خواهرزاده صادق زیباکلام مسئول انتخاب و دعوت از مهمانان در تلویزیون ایران اینترنشنال است. پدر بهنود نورپناه استاد دانشگاه امیرکبیر و فرحناز اسپد [همسرش] مجری تلویزیون ایران اینترنشنال است.

بهنود نورپناه

اما ادامه فعالیت تلویزیون ایران اینترنشنال مورد توجه بسیاری از محافل رسانه ای قرار گرفت. شهرام همایون، مدیر تلویزیون کانال وان در گفتگو با محمد منظرپور [سردبیر سابق تلویزیون BBC فارسی] به این موضوع پرداخته است. شهرام همایون با اشاره به جنبش زن، زندگی، آزادی از تعطیلی رسانه های فارسی زبان خبر داد و گفت: «برخی از رسانه ها حتی در پرداخت حقوق کارکنان خود مشکل دارند. به نظر می رسد که دولت های خارجی از جنبش مهسا امینی ناامید شده اند و در حال مذاکره با جمهوری اسلامی ایران هستند».

محمد منظرپور نیز در ارتباط با مشکلات بوجود آمده برای رسانه های فارسی زبان به سه عامل مهم اشاره کرد؛ او در این باره گفت: « مذاکرات میان ایران و آمریکا در پایتخت عمان، شکست شورای همبستگی و ناکامی جنبش مهسا امینی از جمله دلایلی هستند که ادامه کار را برای رسانه ها دشوار کرده است».

گفتگوی شهرام همایون با منظرپور

محمد منظرپور در ادامه با اعتراف به شکست اپوزسیون افزود: « ... لحن قدرت های جهانی در برابر جمهوری اسلامی بویژه پس از حوادث سال 1401 ملایم تر شده و شاهد یک دگردیسی دولت های غربی در قبال با ج.ا.ا هستیم. به اعتقاد من ما شاهد یک گسست کامل میان اپوزسیون با واقعیت آنچه در داخل ایران می گذرد، هستیم!»./تمام