main image
 314    1400/12/19

اعتراض با قلبی بیمار

حضور نرگس محمدی مقابل سفارت اوکراین

به گزارش ماهستیم؛ حیات سیاسی امثال افرادی چون نرگس محمدی به جنجال آفرینی و هیاهوی رسانه ای وابسته است، او در دوران حبس با توسل به اعتصاب غذا و بیماری ناعلاج و ... به دنبال راهی برای آزادی است اما به هنگام آزادی مرتکب اعمل مجرمانه ی می شود که حکم آن بی برو و بگرد زندان است! در سال های اخیر نرگس محمدی، نسرین ستوده و محمد نوریزاد بیشترین حجم اخبار و اطلاعات دروغ را به خود اختصاص داده اند.

بنابر گزارش رسانه های بیگانه، نرگس محمدی به همراه مادر پویا بختیاری، ناهید شیرپیشه، کیوان صمیمی و چند تن از فعالان سیاسی با حضور در مقابل سفارت اوکراین خواستار حضور زنان ایرانی برای مبارزه علیه جمهوری اسلامی ایران شده اند.

نرگس محمدی

همچنان که گفته شد این جماعت فرصت طلب به هر بهانه ی به دنبال جنجال و آشوب هستند. حضور مقابل سفارت اوکراین در حمایت از اوکراینی ها و دعوت برای برپایی تظاهرات خیابانی در ایران چه سنخیتی با هم دارند!؟ نکته قابل تامل اینکه آشوب طلبی آنها هیچگاه از سوی مردم مورد استقبال قرار نگرفته و تنها اپوزسیون خارج از کشور و رسانه های بیگانه هستند که با آب و تاب فراوان به استقبال از آنها آمده اند.

حضور نرگس محمدی مقابل سفارت اوکراین از جهت دیگر نیز قابل تامل است؛ بنابر گفته تقی رحمانی، او دارای گرفتگی عروق قلب است و اصلا اعطای مرخصی استعلاجی نیز به همین دلیل بوده است! تقی رحمانی، همسر نرگس محمدی درباره اعطای مرخصی به همسرش نوشت: «نرگس محمدی به جهت پیگیری و درمان گرفتگی عروق قلب از زندان به مرخصی خواهد آمد».

به نظر می رسد که ادعای ابتلا به بیماری قلبی یک نمایش عوام فریبانه دیگر توسط نرگس محمدی بوده باشد و گرنه چطور می توان تصور کرد که بیمار مبتلا به گرفتگی عروق قلب توانایی حضور در خیابان های تهران را داشته باشد!؟

علیرغم اعطای مرخصی استعلاجی، نرگس محمدی همچنان به ادعای خود درباره اینکه حکومت دستور قتل خاموش آنها را صادر کرده پافشاری می کند، این مضحک ترین ادعایی است که یک زندانی سیاسی_امنیتی تاکنون مطرح کرده است.

نرگس محمدی بهتر است به جای شوی خیابانی اگر بیمار قلبی دارد، پیگیری و درمان را در اویت قرار دهد./تمام