main image
 169    1403/03/19

اعتراف خانم گزارشگر به ناتوانی گنبد آهنین

نفیسه کوهنورد گزارش داد

به گزارش ماهستیم؛ علیرغم سکوت ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص سلسله عملیات حزب الله لبنان به نظر می آید که اوضاع متفاوت از گزارش رسانه های اسرائیلی است؛ رسانه های بین المللی از جمله تلویزیون BBC فارسی در گزارش اخیر خود به موفقیت عملیات حزب الله لبنان در حمله به مواضع اسرائیل اشاره کرده است.

نفیسه کوهنورد، گزارشگر تلویزیون بی بی سی فارسی در این باره گفته است: « اوضاع تغییر اساسی کرده است، از زمان حمله ایران به اسرائیل، تعداد حملات موفقیت آمیز حزب الله لبنان روز به روز بیشتر می شود؛ هم اکنون این سوال مطرح می شود که آیا سیستم گنبد آهنین آسیب دیده است!؟ حتی رسانه های اسرائیلی نیز به این موضوع کم و بیش اشاره کرده اند.

گزارش نفیسه کوهنوردبرای مشاهده کلیپ اینجا کلیک کنید

نفیسه کوهنورد در ادامه افزود: « ارتش اسرائیل در حال بررسی عملیات حزب الله لبنان و عدم رهگیری پهپادهای حزب الله است؛ دیروز یکی از پهپادهای حزب الله لبنان وارد خاک اسرائیل شد و بمب های خود را انداخت و به لبنان بازگشت! یعنی سیستم گنبد آهنین حتی در مسیر برگشت پهپاد هم نتوانست پهپاد حزب الله را رهگیری کند. ارتش اسرائیل این را تایید نکرده اما رسانه های نزدیک به ارتش اسرائیل می گویند که این اتفاق افتاده و در نتیجه اوضاع کاملا تغییر کرده است»./تمام