main image
 216    1402/11/02

اعتراف مهم آقای مجری در تلویزیون بی بی سی فارسی +فیلم

علت دشمنی اسرائیل با ایران از زبان داریوش کریمی

به گزارش ماهستیم؛ مقام های غربی با اعمال های تحریم های اقتصادی از ج.ا.ا می خواهند تا توان نظامی خود را محدود نماید! فارغ از تهدیدها و تحریم های گوناگون اما ج.ا.ا برنامه خود را دنبال کرده و به توان موشکی خود می افزاید؛ ایرانی ها هشت سال جنگ را با گوشت و پوست خود تجربه کرده اند و می دانند که در پاسخ به موشک های ریز و درشت دشمن باید پاسخ متقابل و حتی شدیدتر داده شود.  

رسانه های معاند در هجمه روانی_رسانه ای علیه ج.ا.ا ادعا می کنند که حکومت به دنبال تنش و درگیری نظامی در منطقه است، اغلب این رسانه ها در توجیه ادعای خود، به ناچار ادعای دیگری مطرح می کنند و آن اینکه ج.ا.ا فاقد پشتوانه مردمی است، به عبارت دیگر جمهوری اسلامی ایران برای ادامه حیات سیاسی خود به تنش و درگیری نظامی روی آورده است.

این تصویر غلط از حکومت ج.ا.ا در حالی است که حتی کشور ژاپن [ به کشور صلح شهرت دارد] جزو هشت کشور نخست با بیشترین بودجه نظامی قرار دارد! گفتنی است ژاپن برای سال 2024 بودجه نظامی خود را به طور کم سابقه‌ای افزایش داده است!

بزرگ نمایی درباره توان موشکی ج.ا.ا اقدام هدفمند شبکه های ضدانقلاب است تا مخاطب چنین تصور کند که رهبران سیاسی کشور بیش از اندازه به نظامی گری و تولید سلاح مشغول هستند [قبول تنش آفرینی ایران که پیشتر اشاره شد].

جالب است بدانید BBC فارسی برای پایان تنش ها به جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد می کند که دیگر قوی نباشد! داریوش کریمی، همسر رئیس تلویزیون بی بی سی فارسی در جریان برنامه پرگار گفت: « ایران می توانست طوری عمل کند که اسرائیل تهدید را کنار بگذارد برای اینکه خیلی ها معتقد هستند که اسرائیل، ایران قوی را بر نمی تابد».

اعتراف مجری بی بی سی فارسیبرای مشاهده کلیپ اینجا کلیک کنید

بررسی ماهیت تهدیدهای نظامی، نتایج جنگ های اخیر در کشورهای جهان و منطقه غرب آسیا، پیشرفت فناوری های نظامی بویژه حوزه هوا و فضا نشان می دهد که در این مقوله جای درنگ نیست و در لحظه بایستی به روز آوری شود./تمام

مطالب مرتبط