main image
 158    1401/10/22

اقدام سخیف فرزانه روستایی در واکنش به شارلی ابدو

تقدیم گل به شارلی ابدو

به گزارش ماهستیم؛ فرزانه روستایی از میهمانان ثابت رسانه های معاند فارسی زبان در اقدام سخیف به نمایندگی از مردم ایران ضمن تبریک به دست اندرکاران شارلی ابدو، مکان قبلی دفتر آن مجله را گلباران کرد. اینکه وی بر چه اساس به نمایندگی از مردم ایران دست به چنین کاری زده هنوز معلوم نیست اما می توان حدس زد که این قبیل اقدام ها بیشتر برای جلب توجه رسانه ها صورت گرفته باشد.

فرزانه روستایی درباره اقدام اخیر خود نوشت: « ... در جریان رایزنی با شارلی ابدو، مسئول روابط عمومی آن نوشت که اگر می خواهید برای ما گل بفرستید ما به شما می گوییم کجا گل بخرید و پول آن را بدهید و بروید و ما هر وقت صلاح دیدیم خودمان می رویم آن را می گیریم اما شما هیچکس از ما را در جایی ملاقات نمی کنید. برخلاف آنچه گفته شده بود دیشب با هماهنگی قبلی و با دعوت حزب کمونیست فرانسه به جلسه بزرگداشت رئیس قبلی شارلی ابدو دعوت شدیم. قرار شد با مجوز پلیس روز پنجشنبه کل روبروی ساختمان دفتر قبلی شارلی ابدو با هزینه ایرانیان گلباران گردد».

فرزانه روستایی در ادامه خاطرنشان کرد: « بدینوسیله پیام ایرانیان به شارلی ابدو و به جهانیان رسانده می شود که ما از هر نقد و افشاگری و اعتراض و به هر شکلی علیه [امام] خامنه ای و نظام آخوندی استقبال می کنیم»./تمام