main image
 320    1401/10/27

الگوی زنان ایرانی آنجلینا جولی است!

نیت پشت پرده اغتشاش گران و حامیان آنها

به گزارش ماهستیم؛ با پایان اغتشاش های خیابانی، هر روز برگ دیگری از نیت حامیان و پشتیبانان این جریان رو می شود. گزارش پیش رو نشان می دهد که مخالفان علاوه بر براندازی جمهوری اسلامی به دنبال حذف کامل دین از جریان زندگی مردم ایران بوده اند!

مجید محمدی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای در گزارش با عنوان «آیا الگوی ملموس زن ایرانی آنجلینا جولی است یا فاطمه زهرا؟» با اشاره به صدور کیفرخواست علیه ملی پوش سابق تیم والیبال می نویسد: « مقام های حکومت اسلامی از روز رسیدن به قدرت تلاش کرده‌اند ۱۴ معصوم خود را به عنوان الگوی انسان کامل به جامعه‌ی ایران و دیگر جوامع حقنه کنند».

او با زیر سوال بردن معصومیت امامان شیعه و ایراد شبهه درباره امام عصر (عج) خاطرنشان می کند که زندگی ایشان به دلایل مختلف نمی تواند الگوی زنان و مردان در عصر حاضر باشد! مجید محمدی در این خصوص می افزاید: « ... در خصوص میزان تماشای تلویزیون، ساعات حضور در شبکه‌های اجتماعی، میزان مصرف غذاهای یخ زده، به حداقل رساندن مصرف کالاهای پلاستیکی، نحوه‌ی رفت و آمد به سر کار، پاسخگو کردن حکومت، و صدها مسئله‌ی دیگر که انسان امروز با آن درگیر است نمی توان کسانی را الگو قرار داد که مسئله‌شان ورود به دستشویی با پای چپ یا راست بوده است؟».

پر واضح است که تفکر امثال کسانی چون مجید محمدی از فضای فرهنگی و اجتماعی حاکم بر کشورهای غربی نشات گرفته است؛ روابط سالم، ازدواج، فرزند آوری و تریبت فرزندان از دیدگاه آنها کاری اشتباه و غلط است! مجید محمدی با نادیده گرفتن بحران مسائل اخلاقی و خانوادگی که کشورهای غربی درگیر آن هستند یک بازیگر زن آمریکایی را مصداق بارز الگوی زنان ایرانی معرفی می کند و در این باره می نویسد: « در روزهای انقلاب ۱۴۰۱ آنجلینا جولی الگوی زنان ایرانی است. پیکر زیبا و برهنه‌ی او را همه می‌توانند در فیلم هایی که بازی کرده ببینند! او یک زن و مادر نمونه است».

دفاع تمام قد نویسنده از برهنگی و افتخار به آن نشان می دهد که اوج تصور این افراد از زنان و دختران ایرانی تشکیل خانواده هایی است که فرزند/فرزندان آنها معلوم نیست حاصل کدام رابطه در گذشته بوده اند!

مجید محمدی در بخش دیگری از گزارش خود ادعا می کند که حضرت فاطمه زهرا (س) حتی الگوی زنان باورمند به دین اسلام هم نیست! او برای توجیه ادعای خود به دروغ دیگر متوسل می شود و در بیان کلی می افزاید که آنچه در منبرها درباره حضرت زهرا (س) گفته می شود داستان سازی است و هیچ نسبتی با زندگی امروز زنان و دختران ایرانی ندارد! اگر آنها [زنان ایرانی] چادر سر می کنند یک ترفند تبلیغاتی برای بهره مندی از رانت های حکومتی است./تمام


پی نوشت:

در فیلمی 15 دقیقه ای مربوط به سال 1998 ویک سال قبل از گرفتن جایزه اسکار نقش مکمل در فیلم دختر آشفته از آنجلیا جولی گرفته شده است. در این فیلم آنجلیا جولی در حال مکالمه تلفنی ضمن اعتراف به مصرف مواد مخدر به برخی انحرافات اخلاقی مانند همجنس گرایی نیز اعتراف می کند.