main image
 132    1402/12/16

اما و اگر وفاداری به حزب

واکنش آمریکایی ها به حمایت ها از اسرائیل

به گزارش ماهستیم؛ ادامه جنگ اسرائیل در غزه به ضرر دموکرات ها در ایالات متحده امریکا تمام شده و آنطور که خبرنگار تلویزیون ایران اینترنشنال می گوید، آنها کاسه صبرشان لبریز شده و علیرغم وفاداری به حزب، کاندیداها را نمی خواهند!

آرش اعلائی، خبرنگار ایران اینترنشنال  با اشاره به سفر بنی‌گانتس به ایالات متحده آمریکا گفت: « رای دهندگان آمریکایی در مورد اتفاقاتی که در غزه می افتد، طاقت شان طاق شده و می توان گفت بازتاب برخی از این فشارها در آمریکا به حدی بد است که نمی دانم اسرائیل چگونه می خواهند از آن خارج شوند؟».

خبرنگار ایران اینترنشنال در ادامه می افزاید: « کسانی در آمریکا گفته اند که به هیچ کدام از کاندیداها رای نمی دهند؛ این رأی اعتراض است! افرادی هستند که می گویند ما به حزب وفاداریم اما کاندیدا را نمی خواهیم زیرا آنها می گویند که حمایت جو بایدن از اسرائیل بی چون و چرا بوده است و این حمایت باید هرچه زودتر باید قطع شود». 

اشکان صفایی، خبرنگار ایران اینترنشنال درباره سفر بنی گانتس به این موضوع اشاره کرد که ادامه حمایت از اسرائیل منوط به تغییر سیاست های آن کشور است. او در این باره گفت: « ... این سفر بدون اجازه نخست وزیر [بنیامین نتانیاهو] بوده است و این ناراحتی تا حدی بود که به وزارت خارجه اسرائیل در آمریکا و انگلیس دستور دادند که از بنی گانتس استقبال نکنند! دولت نتانیاهو آرام آرام منزوی می شود و دعوتی که از بنی‌گانتس شده سیگنال واضحی است که آنها بدانند با تغییر سیاست می توانند متحدان خود را پشت سرشان نگه دارند»./تمام

مطالب مرتبط