main image
 374    1401/04/13

انجام عملیات تروریستی سازمان منافقین در جنوب تهران

سکوت مجامع غربی در قبال اقدام سازمان منافقین

به گزارش ماهستیم؛ کانون‌های شورشی نام استراتژی تازه سازمان تروریستی منافقین برای مبارزه و براندازی جمهوری اسلامی ایران است. مریم رجوی در سخنرانی سال 1397 درباره کانون های شورشی گفت: « کانون‌های شورشی به ‌عنوان جرقه قیام‌ها وارد کار می‌شوند؛ آنها عامل استمرار، تضمین پیشرفت و پیروزی هستند. از تثبیت و تکثیر و ترکیب آنها با یکدیگر، یکان‌های ارتش آزادی پدید می‌آیند».

پس از خروج نام سازمان تروریستی منافقین از لیست سیاه ایالات متحده امریکا بسیار بعید به نظر می رسید که آنها دوباره مرتکب عملیات تروریستی شوند. خلاصه فعالیت های سازمان تروریستی منافقین پس از ترک عراق و استقرار در اردوگاه تیرانا واقع در آلبانی به جمع آوری اطلاعات درباره برنامه ی هسته ای، تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و برنامه ریزی و فعالیت برای ایجاد اغتشاش در کشور معطوف بوده است.

اقدام روز گذشته سازمان تروریستی منافقین و پذیرش مسئولیت انفجار در قرارگاه مالک اشتر سپاه پاسداران ثابت کرد که ماهیت سازمان برخلاف آنچه عنوان می کنند، تغییری نکرده است و سرکردگان آن برای انجام عملیات تروریستی در کشور لحظه شماری می کنند.

شامگاه جمعه ۱۰ تیر، ساعت ۲۱:۱۵، دست کم دو انفجار در قرارگاه مالک اشتر سپاه پاسداران در جنوب شرق تهران رخ داد. ساعاتی بعد سازمان تروریستی منافقین مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت و اعلام کرد که کانون‌های شورشی به قرارگاه حمله کردند. [1]

نکته قابل تامل سکوت دولت های غربی و در راس آن ایالات متحده آمریکا در قبال اقدام تروریستی سازمان منافقین است!


[1] پس از اخراج نیروهای منافقین از اردوگاه اشرف در عراق، مسعود رجوی اعلام کرد که در مقابل یک، دو، سه، صدهزار اشرف می‌سازیم!