main image
 442    1401/11/04

با این خبر آرزوهای رضا پهلوی به باد رفت+ تصویر

رونمایی از پاسپورت شاهزاده

به گزارش ماهستیم؛ مخالفان ج.ا.ا پس از شکست دوباره در خیابان و ناکامی در براندازی به فضای مجازی بازگشتند؛ از حدود یک ماه پیش تاکنون حجم انبوه از اخبار و گزارش های دروغ برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی و رسانه های بین المللی منتشر گردیده است، علاوه بر آن هشتگ سازی ها و طوفان توییتری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخش مهم از پروژه مخالفان جمهوری اسلامی برای تحت فشار قرار دادن حکومت است. از چند هفته پیش از برگزاری نشست شورای اروپا قرار بر این شد که هشتگ تحریم سپاه پاسداران ترند شبکه های اجتماعی شود. بسیاری از چهره های سرشناس اپوزسیون ضمن حمایت از کارزار تحریم سپاه پاسداران به رایزنی با مقام های سیاسی کشورهای اروپایی پرداختند.

تصمیم غیرالزام شورای اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ذیل سازمان های تروریستی، اپوزسیون خارج از کشور را به تکاپو انداخته است! در همین رابطه می توان به رضا پهلوی اشاره کرد، او کارزاری در شبکه های اجتماعی تحت عنوان «من به رضا پهلوی وکالت می دهم» به راه انداخته است که هدف از آن حذف سایر رقبا و معرفی خود به عنوان نماینده ملت ایران است!

انتشار یک تصویر از صفحه اول پاسپورت رضا پهلوی و همسرش اما همه چیز را خراب کرد! یک گروه هکری با انتشار تصاویر پاسپورت رضا پهلوی و همسرش، یاسمین پهلوی نوشت: « ما به کسی که حتی در پاسپورت خود و بستگانش ایران به عنوان ملیت درج نشده، وکالت نمی دهیم!».

گفتنی است در قسمت مربوط به ملیت عبارت Unspecified درج شده است که به معنای نامعلوم می باشد!

پاسپورت رضا پهلوی

این افتضاح در حالی است که پهلوی و حامیان احمق آن بیش از سایر گروه های سیاسی شعار وطن پرستی و ... سر داده اند! سلطنت طلبان برای فردی شعار سر می دادند که حاضر نشده ملیت اش [ایران] در پاسپورت درج شود! باید منتظر ماند و دید که این بار چه توجیه برای کار رضا پهلوی عنوان می شود، به هر روی این تصاویر یک افتضاح بزرگ برای فردی است که یک عمر ادعای وطن پرستی داشته است./تمام