main image
 99    1402/12/19

بادکنک جدید +تصویر

زراعت جدید پوریا زراعتی در ایران اینترنشنال

به گزارش ماهستیم؛ حسن داعی، فعال سیاسی مخالف ج.ا.ا با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس از پروژه جدید پوریا زراعتی برای مخاطبان خبر داد. در بحبوحه حوادث شهریور ماه سال گذشته برخی از مجریان شبکه های ماهواره ی از جمله پوریا زراعتی، سیما ثابت، امید خلیلی و ... به ایفای نقش پرداختند.

نکته قابل تامل اینکه برخی از این مجریان اساسا برای تبلیغ رضا پهلوی وارد میدان شده بودند! در همین رابطه می توان به پوریا زراعتی اشاره کرد، پوریا زراعتی از شهریورماه 1401 تا پایان کار شورای همبستگی به فضا سازی رسانه ای برای ائتلاف به رهبری رضا پهلوی مشغول بود.

حسن داعی، فعال مخالف ج.ا.ا با اشاره به گذشته فعالیت پوریا زراعتی او را متوهم خطاب کرد و گفت: « پوریا زراعتی در اوج جنبش مهسا، مسئول فضاسازی رسانه ای برای ائتلاف به رهبری شاهزاده در کنار چند چهره سیاسی و سلبریتی بود. بادکنک به هوا رفت، ترکید، مردم را مایوس کرد و به جنبش لطمه زد».

او در ادامه این یادداشت افزود: « حال نوبت هوا کردن بادکنک جدید است که گویا پرزیدنت دلها، ترامپ شیردل میاید، صلح در جهان برقرار می شود پدر آخوندها را هم در می آورد».

بادکنک جدید حسن داعی

حسن داعی در پایان به پروژه جدید پوریا زراعتی و همکارانش اشاره کرده و اعتقاد دارد اگرچه به ضرر براندازان است ولی برای زراعتی نان و آب دارد! او در این باره می نویسد: « این توهم آفرینی ها  و خلق امامزاده های جدید، اگرچه به ضرر جنبش صدمه می زند اما برای زراعتی و شرکا نان و آب دارند».

طنز ماجرا اینکه، هواداری پوریا زراعتی از پهلوی آنطور که فکر می کرد، پیش نرفت! موضوع از آنجا شروع شد که پوریا زراعتی در جریان دیدار خصوصی با فرح پهلوی، چند تصویر از او در نقاط مختلف منزل گرفته و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت! این موضوع با واکنش تند یاسمین پهلوی همراه شد.

یاسمین پهلوی در واکنش به انتشار تصاویر خصوصی خطاب به پوریا زراعتی نوشت: « شهبانو [فرح پهلوی] دیدار شمار را غیر رسمی می دانستند، برای ایشان شما در شهر بودید و برای احوال پرسی آمده بودید، در عوض شما از ایشان در نقاط مختلف منزل شان عکس گرفتید و سپس از ایشان برای شستشوی سرمقاله های روزنامه ایران اینترنشنال در چند ماه گذشته استفاده کردید. شما از حسن نیت و اعتماد شهبانو سوء استفاده کردید»./تمام

انتقاد یاسمین پهلوی از پوریا زراعتی