main image
 159    1403/03/05

به مناسبت شهادت رئیسی، برهنه شوید و عکس بفرستید

بغض و کینه ضدانقلاب از رئیس جمهور انقلابی

به گزارش ماهستیم؛ حضور گسترده ایرانی ها در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، ضدانقلاب خارج از کشور را برآشفت. عقده گشایی و لجن پراکنی ضدانقلاب در شبکه های اجتماعی و درخواست بی شرمانه از تریبون رسانه های ماهواره ی فارسی زبان ثابت کرد که رئیس جمهور شهیدمان تا چه اندازه خار چشم دشمنان این آب و خاک بوده است. در همین رابطه می توان به تلویزیون ایران اینترنشنال اشاره کرد.

فروغ کنعانی، کارشناس تلویزیون ایران اینترنشنال در جریان گفتگو با دیگر میهمانان این به اصطلاح رسانه خبری ضمن اشاره به حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان گفت: « هر کاری می کنید، می خواهید نود [عکس برهنه] بدهید، می خواهید برقصید، به سلامتی شادی تون بنوشید؛ نوش جانتان! بدنتون هست، حقش رو دارید، شادی شماست، ما با شما شریک هستیم، ولی جان هر کی دوست دارید اینو هشتگ کنید و به یک اکت سیاسی تبدیل کنید».

اظهارات کارشناس تلویزیون ایران اینترنشنال در حالی بیان می شود که دست اندرکاران این به اصطلاح رسانه ادعای می کنند که در کار و فعالیت شان حرفه ای هستند! علیرغم تلاش و تبلیغات رسانه های معاند در ایجاد تفرقه و دوگانگی میان مردم و مسئولان، مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت ثابت کرد که ایرانی ها برخلاف آنچه اپوزسیون و رسانه های معاند وانمود می کنند، قدردان رئیس جمهور شهید هستند./تمام