main image
 310    1402/08/07

بی اعتنایی خانواده آرمیتا به نسرین ستوده

سوء استفاده مشمئز کننده فرصت طلبان از فوت آرمیتا

یه گزارش ماهستیم؛ ماجرای فوت آرمیتا گراوند از ابتدا دستخوش بهره برداری سیاسی فرصت طلبان و جریان رسانه ای قرار گرفت. علیرغم درخواست اعضای خانواده اما سوء استفاده مشمئز کننده ضدانقلاب حتی در هنگام خاکسپاری ادامه داشت.

حضور بدون حجاب نسرین ستوده، منظر ضرابی و برخی از اعضای شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان در مراسم خاکسپاری مرحومه آرمیتا گراوند و تلاش آنها برای برهم زدن نظم از طریق سر دادن شعار مصداق بارز سوء استفاده و بهره برداری سیاسی است.

به موازات حضور نسرین ستوده در مراسم خاکسپاری آرمیتا گراوند، یکی از نزدیکان وی در گفتگو با رادیو فردا از دستگیری، ضرب و شتم او خبر می دهد. این منبع ناشناس در گفتگو با رادیو فردا گفت: « ماموران حکومتی حاضر در مراسم خاکسپاری، نسرین ستوده و منظر ضرابی را با ضرب و جرح شدید به مرکز انتظامی در محله شاه عبدالعظیم تهران منتقل کردند».

حضور نسرین ستوده در خاکسپاری ارمیتا گراوند

پیشتر نسرین ستوده با بازنشر خبر فوت آرمیتا گراوند، خواهان حضور مردم در ایستگاه های مترو برای حفاظت از جوانان کشور شده بود. فوت آرمیتا گراوند بهانه ای شد تا عده ای فراموش شده نظیر نسرین ستوده با مشمئز ترین روش ها، صدر اخبار رسانه های بیگانه را به خود اختصاص دهند.

در پایان باید گفت همین اندازه که اعضای خانوده آرمیتا گراوند به نسرین ستوده و سایر فرصت طلبان اجازه سوء استفاده از نام آرمیتا و بهره برداری سیاسی ندادند بس است!/تمام