main image
 395    1402/03/19

تجزیه طلبان از غافله عقب نماندند

احتمال یک حمله بزرگ به مواضع تروریست های تجزیه طلب

به گزارش ماهستیم؛ تجزیه طلبانی که تا دیروز زیر پرچم عبدالله مهتدی برای آزادی بدون خونریزی فریاد می زدند اکنون تلاش می کنند از سایر رقبای سیاسی جا نمانند و برای خود امتیاز و جایگاهی کسب کنند. بنگاه خبرپراکنی BBC در گزارش اخیر خود به حضور نمایندگان احزاب کرد [تجزیه طلبان] در پارلمان اتحادیه اروپا در بروکسل پرداخت؛ عنوان این نشست «زن، زندگی، آزادی؛ ایران بر سر دوراهی سرکوب یا انقلاب» انتخاب شده است.

نمایندگان گروهک های مختلف کُرد با حضور در جمع مقام های سیاسی اروپا ضمن ارائه گزارش درباره شرایط اجتماعی و سیاسی ایران، از آینده برنامه ها و فعالیت های خود برای براندازی ج.ا.ا سخن گفتند.

رهبران سه حزب دموکرات کردستان ایران، سازمان کردستان کمونیست ایران (کوموله)، حزب حیات آزاد کردستان و شماری از تجزیه طلبان دیگر درباره موضوعاتی چون آینده انقلاب زن،زندگی، آزادی و اهمیت عدم تمرکز در آینده ایران سخنرانی کردند.

اقدام خیانتکارانه گروهک های تروریستی جدایی طلب و تلاش آنها برای ناامن کردن مرزها و شهرهای ایران البته با پاسخ دندان شکن ارتش و سپاه پاسداران مواجه خواهد شد چراکه مسئولان ایرانی به آنها هشدار داده اند که چناچه به خلع سلاح تن ندهند، پاسخ قاطع و خشن دریافت خواهند کرد.

بی بی سی فارسی

در حاشیه این کنفرانس مصطفی هجری مسئول اجرایی حزب دموکرات کردستان ادعا کرده است که ما کارت های فشار خودمان را داریم و با دیگر سازمان های کُرد وجه تمایزات بسیاری داریم و هیچگاه به خواسته ج.ا.ا تن در نخواهیم داد. او برای اثبات ادعای خود به اعتصاب ها در جریان اغتشاش های سال گذشته اشاره کرد و آن را نقطه قوت حزب دموکرات کردستان ارزیابی کرد!

در حالیکه گروهک های تروریستی تجزیه طلب از پیروزی انفلاب اسلامی تاکنون مرتکب جنایت های بسیار شده اند و دست شان به خون انسان های بیگناه آلوده است اما مسئول اجرایی جزب دموکرات کردستان در اظهاراتی فریبکارانه می گوید که اسلحه به آنها تحمیل شده و هیچ وقت خواهان ریخته شدن خون افراد نبوده و نیستند!

رهبران احزاب کُرد در پاسخ به دغدغه مقام های اروپایی در خصوص استفاده از سلاح علیه شهروندان، زبان به دروغ و فریبکاری گشودند. در همین رابطه ابراهیم علی زاده، دبیر اول سازمان کردستان دموکراتیک ایران گفته است: « اگر در آینده برآیندهای سیاسی به شکلی باشد که دموکراسی واقعی و حقوق جمعی و فردی همه شهروندان تامین شود، لزومی به تداوم استفاده از سلاح نیست».

اظهارات علی ابراهیم زاده و دیگر سرکرده های گروهک تروریست در حالی است که آنها از اساس به دنبال تجزیه کردستان ایران و عراق و ترکیه و تشکیل یک حکومت تحت عنوان کردستان هستند! پر واضح است که خواسته و هدف آنها نه از جانب ایران و نه عراق و ترکیه به رسمیت شناخته نمی شود و به عنوان تهدید علیه امنیت ملی محسوب می شود.

اتحاد و همگرایی گروهک های تروریست کُرد در حالی است که موجودیت آنها ظرف ماه های آینده در هاله ی از ابهام است./تمام