main image
 107    1403/04/25

تعرض جنسی حامیان زن، زندگی، آزادی

کارمند بی بی سی فارسی مورد تعرض قرار گرفت

به گزارش ماهستیم؛ بیش از سه سال از حوادث شهریور ماه سال 1400 می گذرد؛ مدعیان زن، زندگی، آزادی در طول این سال ها ثابت کردند که ابدا اعتقادی به آنچه می گویند، ندارند. جماعت برانداز هر آنچه که مخالف نظرشان باشد را با وقیحانه ترین رفتار و عمل پاسخ داده اند، نمونه آخر آن تعرض جنسی به مجری تلویزیون BBC است!

نادر سلطانپور با انتشار یادداشتی در شبکه های اجتماعی از تعرض جنسی به ژیار گل در جریان تهیه گزارش درباره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد؛ او نوشت: « آنچه از ژیار گل دیدم، من را هم متعجب کرد و با او صحبت کردم. او می گوید هم مورد تعرض جنسی قرار گرفت و هم به زنان و خانواده و هویتش توهین شد. اما از اینکه کنترلش را از دست داده به شدت ناراحت است و آن را توجیه ناپذیر می داند. پلیس اسکاتلندیارد مشغول تحقیق درباره اتهام تعرض است».

تعرض جنسی به ژیار گل

تعرض جنسی حامیان زن، زندگی و آزادی در خارج از کشور پیشتر نیز تکرار شده است؛ مححمدرضا عالی پیام ملقب به هالو سال گشته در جمع حامیان رضا پهلوی مورد تعرض جنسی قرار گرفت و جنجال زیادی به پا کرد. مدعیان آزادی و دموکراسی علیرغم شعارهای زیبایی که فریاد می زنندف رفتار می کنند. چندان دور از انتظار نیست که در آینده نزدیک زن، زندگی، آزادی به فراموشی سپرده شود، همچنان که جنبش سبز [به دلیل ادعای دروغ مهدی کروبی و میرحسین موسوی] فراموش شد./تمام

مطالب مرتبط