main image
 570    1401/04/29

تهدید آقای تحلیلگر به شکایت علیه دست اندرکاران ایران اینترنشنال

حضور جنجال برانگیز حسین هاشمیان در برنامه چشم انداز

به گزارش ماهستیم؛ به تازگی یکی از میهمانان تلویزیون ایران اینترنشنال در خصوص عدم رعایت اصول حرفه ای از سوی دست اندرکاران آن رسانه به ستوه آمده و زبان به انتقاد گشوده است. حسین هاشمیان با اشاره به حضور در برنامه چشم انداز که با اجرای سیما ثابت روی آنتن می رود، نوشت: « در برنامه چشم انداز تلویزیون ایران اینترنشنال روز شنبه 25 تیر 1401، مجری برنامه دست به عملی زد که از نظر اصول و حرفه روزنامه‌نگاری غیر حرفه‌ای و غیراخلاقی به حساب می‌آید؛ در این برنامه که من و چند نفر دیگر بعنوان مهمان حضور داشتیم، ایشان با قطع صحبت‌های بنده، یک موضوع انحرافی را وارد بحث کرد».

حسین هاشمیان در ادامه می افزاید: « ... قطع صحبت‌های من در برنامه چشم انداز و طرح موضوع انحرافی، چیزی جز بهره‌برداری تبلیغاتی نبوده است».

این تحلیلگر از اقدام مجری برنامه با عنوان ننگ رسانه ای یاد کرد.

گفتنی حسین هاشمیان در بخشی از اظهارات خود به اجلاس کشورهای خلیجی اشاره کرد که مورد توجه سیما ثابت، مجری برنامه چشم انداز قرار گرفت؛ هاشمیان با اشاره به این موضوع خاطرنشان کرد: « صحبت‌های من در این برنامه، نه از نظر شکل و نه از نظر مضمون هیچ ربطی به تسمیه خلیج فارس نداشته و ندارد. ترکیب دو کلمه کشورهای خلیجی برگردان و برگرفته از اصطلاح Gulf Cooperation Council است که در رسانه‌های معتبر دنیا به کار می‌رود.

حسین هاشمیان در پایان دست اندرکاران تلویزیون ایران اینترنشنال را تهدید به پیگیری قضائی کرد! او در این باره نوشته است: « بهره‌برداری از موضوع انحرافی در یک برنامه و گذاشتن آن بر روی صفحه اینستاگرام آن هم با کمک تمام عوامل همکار در آن رسانه و سیبل قرار دادن مهمانی که هیج ربطی با موضوع انحرافی ندارد، جنایت رسانه‌ای محسوب می‌شود که پیگرد قانونی دارد و بنده حق پیگیری قانونی آن را برای خود محفوظ می‌دارم.

تظاهر تلویزیون ایران اینترنشنال به تاکید درباره خلیج فارس در حالی است که این رسانه از ابتدای تاسیس تاکنون تریبون گروه ها و سازمان های تروریستی و برانداز بوده است!/تمام