main image
 152    1402/10/21

تهدید اتمی سخنگوی ارتش اسرائیل علیه ایران

ایران اینترنشنال، پاتوق دشمنان ریز و درشت ایران

به گزارش ماهستیم؛ ادعا و قدرت نمایی اسرائیل در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی علیرغم دریافت کمک های مالی و تسلیحاتی همچنان در رویارویی با گروه مقاومت حماس ناموفق بوده است؛ مقام های سیاسی اسرائیل در آغاز جنگ غزه اعلام کردند که هدف آنها نابودی حماس است.

سخنگوی فارسی زبان ارتش اسرائیل در گفتگو با تلویزیون ایران اینترنشنال ضمن تکرار ادعای مقام های سیاسی اسرائیل از احتمال جنگ با ایران سخن گفت! بن سیطی در گفتگو با فرداد فرحزاد ضمن اشاره به جنگ در غزه گفت: « ... اسرائیل برای بقای خود می جنگد، این نتیجه ی که بسیار می تواند برای حزب الله، لبنان و ایران مرگبار باشد. در واقع ولی تمام کشور ایران می تواند صدمه ببیند! و این چیزی است که اسرائیل نمی تواند از آن چشم پوشی کند».

بن سیطی

تهدید جمهوری اسلامی ایران به سلاح اتمی در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی حتی از رویارویی با گروه مقاومت حماس ناتوان است و علیرغم بمباران وحشیانه غزه، همچنان از سوی مقاومت حماس مورد هدف قرار می گیرد و تلفات می دهد.

نکته قابل تامل اینکه مجری تلویزیون ایران اینترنشنال در مقابل تهدید اتمی ارتش اسرائیل علیه ایران واکنشی از خود نشان نداد! لازم به ذکر است که تلویزیون ایران اینترنشنال برخلاف اصول حرفه ای، همواره میزبان سرکردگان گروه های تجزیه طلب و تروریست بوده است، بنابراین چراغ سبز این به اصطلاح رسانه خبری به تهدید اتمی ایران چندان دور از انتظار نمی توانست باشد./تمام