main image
 239    1402/08/17

توجیه ده هزار کشته به سبک سلطنت طلبان +تصویر

آمار تلفات غزه جنبه تبلیغاتی دارد

به گزارش ماهستیم؛ با اینکه میلیون ها نفر در کشورهای مختلف دنیا علیه تجاوز گری ها و جنایات رژیم اسرائیل فریاد خشم برآورده و خواهان پایان جنگ و برقراری آتش بس هستند، عوامل تلویزیون سلطنت طلبِ من و تو اقدام به توجیه می کنند!

هواداران رضا پهلوی که این روزها تریبون شبکه من وتو بیش از هر زمان دیگری در اختیارشان است در توجیه جنایات رژیم صهیونیستی می گویند که اگر اسرائیل در قبال فلسطینی ها مرتکب خطا شد راهش انتقاد و مذاکره است!

امید خلیلی، مجری تلویزیون من وتو در این باره می گوید: « اگر دولت اسرائیل در قبال فلسطینی ها مرتکب خطا شد، راهش توپ، ترقه و فشفشه نیست باید انتقاد و مذاکره شود، این چه مسخره بازی هست که راه می اندازند! شما بهتر می دانید که کُندی پیشروی حمله زمینی برای کاهش تلفات انسانی است که برای اسرائیل اولویت دارد و این را هم بگویم که بخش بزرگی از تلفات در غزه نتیجه تبلیغات است!».

موضع عوامل و دست اندرکاران تلویزیون من وتو درباره جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه البته جای تعجب چندانی ندارد! کیوان عباسی با انتشار یک تصویر در شبکه های اجتماعی نشان داد تا چه اندازه با سیاست های تجاوز گرایانه و غیرانسانی رژیم اسرائیل همراه است. او در شبکه اجتماعی X  نوشت: « بلایی که سر غزه آمده باید درس عبرت باشد برای اونهایی که 24 ساعته خط و نشان میکشن و تهدید می کنن».

نظر کیوان عباسی درباره جنگ غزه

رضا پهلوی نیز ضمن سکوت در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی، انگشت اتهام را به سوی ج.ا.ا نشانه رفته و توصیه می کند بایستی سر مار زده شود! او که در جریان حوادث شهریور ماه سال گذشته برای دریافت کمک های مالی به اسرائیل سفر کرده بود حالا برای جبران لطف صهیونیست ها دست به کار شده و در مصاحبه با رسانه های بین المللی در عوض محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان جنایتکار معرفی می کند.

سفر رضا پهلوی به اسرائیل

سفر رضا پهلوی به اسرائیل و دیدار با نتانیاهو

با توجه به رویکرد کیوان عباسی و رضا پهلوی در قبال تجاوزگری ها و جنایت رژیم صهیونیستی نمی توان انتظاری چندانی از عوامل و دست اندرکاران شبکه من وتو داشت. ادعای تبلیغات درباره کشته شدگان فلسطینی در حالی است که اغلب رسانه های بین المللی دنیا این موضوع را مورد پوشش قرار داده اند، علاوه بر این فیلم ها و تصاویر منتشر شده از غزه نیز بیانگر قساوت رژیم صهیونیستی در قتل بیرحمانه کودکان، زنان و مردان فلسطینی است./تمام