main image
 647    1401/01/05

توقع بیجا از دستگاه قضائی کشور

جمشید شارمهد هم باید آزاد شود!

به گزارش ماهستیم؛ حدود یک هفته پیش نازنین زاغری به همراه انوشه آشوری گذرنامه بریتانیایی خود را پس گرفتند و ایران را به مقصد انگلیس ترک کردند. نازنین زاغری در فروردین ماه سال 1395 توسط ماموران امنیتی دستگیر و بازداشت شد، از عمده فعالیت های وی به عنوان سرشبکه جاسوسی می توان به طراحی و اجرای پروژه های رسانه ای و عضویت در موسسات وابسته به دولت های بیگانه که علیه ج.ا.ا فعالیت تبلیغاتی دارند، اشاره کرد.

پس از آزادی نازنین زاغری، فرزند یکی از سرکردگان گروهگ های تروریستی از جامعه بین المللی درخواست کرده تا آنچه را که درباره نازنین زاغری انجام دادند درباره پدرش هم انجام دهند! غزاله شارمهد، دختر جمشید شارمهد [سرکرده انجمن تروریستی پادشاهی ایران] در مصاحبه با رسانه های فارسی زبان گفته است که بالاخره پس از مدت ها با پدرش تماس تلفنی داشته است.

غزاله شارمهد در گفت‌وگو با بخش فارسی صدای آمریکا گفت:‌ « ... امروز تولدش بود و بعد از هفت ماه به مادرم زنگ زد. به او گفتند غزاله خیلی نگران تو است. در آن تلفن با هم صحبت کردیم ولی نگذاشتند او از وضعیت خود اطلاعات به ما بدهد».

غزاله شارمهد طبق روال معمول به دروغ پردازی درباره وضعیت سلامتی پدرش پرداخت؛ او با اشاره به وخامت حال جمشید شارمهد افزود: « وضعیت سلامت جسمانی پدرم رو به وخامت است و تحمل زندان آثار روحی و روانی بسیار بدی رو او گذاشته است.

فرزند تروریست به دام افتاده در بخشی از مصاحبه به توافق احتمالی هسته ای اشاره کرد و گفت: « تمام امید من به این است که الان یک شانسی داریم که در یک سال و نیم گذشته نداشته‌ایم. ما یک سال و نیم است که تلاش می‌کنیم ببینیم جمهوری اسلامی چه می‌خواهد و چطور پدر من می‌تواند آزاد شود و الان معلوم است که چه می‌خواهند! وقتی دولت ها مثل بریتانیا بخواهند کاری را انجام بدهند، چقدر دستشان باز و ساده است!».

نکته قابل تامل اینکه اظهارات غزاله شارمهد درباره فردی است که رهبری و سازماندهی عملیات های تروریستی در ایران را برعهده داشته است! بنابراین مقایسه جمشید شارمهد و نازنین زاغری از اساس ایراد و اشکال دارد. همچنین باید تاکید کرد که اراده و خواست دولت بریتانیا هیچ نقشی در آزادی نازنین زاغری نداشته است! ج.ا.ا با توجه به منافع ملی چنین تصمیم مهمی را اتخاذ کرده است.

غزاله شارمهد پیشتر در مصاحبه با رسانه های بیگانه حجم انبوه از اخبار و اطلاعات غلط را به خورد مخاطبان می داد؛ او علاوه بر حربه تکراری مظلوم نمایی، ادعا کرده بود که وکیل پرونده مورد اعتماد نیست و قصد سوء استفاده مالی دارد! درباره ادعای غزاله شارمهد درباره بیماری فشارخون و .... باید گفت که بسیار بعید به نظر می رسد که دستگاه قضائی کشور اجازه دهد فرد جنایتکاری چون جمشید شارمهد به دلیل عدم رسیدگی پزشکی از محاکمه قِسر در برود!/تمام