main image
 126    1403/03/06

تیکه سنگین سردبیر ایران اینترنشنال به رضا پهلوی

از حرف تا عمل رهبران سیاسی اپوزسیون

به گزارش ماهستیم؛ اپوزسیون خارج از کشور که برای مدت چند سال در انفعال کامل به سر می برد، در جریان حوادث شهریورماه جان تازه گرفت؛ رهبران اپوزسیون از آنجا که فاقد پایگاه مردمی بودندبرای کسب جایگاه سیاسی به سراغ مقام های خارجی رفتند و با انتشار گزارش و  تصاویر وانمود کردند که این بار کار جمهوری اسلامی ایران تمام است! در همین رابهط می توان به رضا پهلوی، مسیح علینژاد، حامد اسماعیلیون و عبدالله مهتدی اشاره کرد.

توهم براندازی حتی به جایی رسید که اپوزسیون خارج از کشور در جریان دیدار با مقام های غربی درخواست کردند تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سازمان تروریستی معرفی کنند! علیرغم آنچه هواداران و حامیان رضا پهلوی، مسیح علینژاد، حامد اسماعیلیون و ... در شبکه های اجتماعی و رسانه های ماهواره ی عنوان می کنند اما معیار دقیق برای راستی آزمایی ادعای آنها وجود نداشت تا اینکه ماجرای تلخ سقوط بالگرد رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان پیش آمد.

ارسال پیام تسلیت و ابراز همدردی با ملت ایران توسط کشورهای مختلف دنیا [ از جمله ایالات متحده آمریکا] ثابت کرد که آنچه رضا پهلوی، مسیح علینژاد، حامد اسماعیلیون درباره اقدامات و فعالیت هایشان گفته بودند، یک مُشت دروغ بوده است.

سردبیر ایران اینترنشنال در برنامه حرف آخر با اشاره به ارسال پیام تسلیت کشورهای مختلف دنیا در خصوص حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور ایران گفته است: « ... اپوزیسیون که اینقدر روی فضای خارجی سرمایه گذاری می کند، در ابتدا باید اینقدر محکم جلو می آمد که جلوی تسلیت گفتن غرب را بگیرد؛ باید فضایی درست میکردند که آنها جرات ابراز همدردی نشان نمی دادند».

او در ادامه با کنایه به رضا پهلوی افزود: « .... شما که مفتخر هستید با سران جهان نشست و برخاست دارید، لااقل باید سریعتر می رفتید سراغ شان! نه اینکه اول تماشا می کنید بعد حالا دنبال این هستید که چکار کنید./تمام