main image
 233    1402/08/07

جنجال در مراسم خاکسپاری آرمیتا گراوند

پدر و مادر آرمیتا گراوند نگذاشتند

به گزارش ماهستیم؛ آرمیتا گراوند، دختر دانش آموزی که صبح روز یکشنبه 9 مهرماه در حین ورود به واگن مترو به دلیل افت ناگهانی فشارخون دچار سقوط و ضربه به مغز شده بود پس از 28 روز بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فجر [وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ارتش] درگذشت. بر اساس نظریه رسمی پزشکان آرمیتا گراوند پس از افت ناگهانی فشار خون، دچار سقوط، ضربه به مغز و به دنبال آن تشنج مداوم، کاهش اکسیژن رسانی مغزی و ادم مغزی شده است.

رسانه های معاند با ترسیم فضای امنیتی از ماجرای آرمیتا، درصدد تهییج افکار عمومی و آماده سازی فضا برای راه اندازی دوباره اغتشاش و آشوب بودند؛ در همین رابطه می توان به اخبار و گزارش تلویزیون ایران اینترنشنال، رادیو فردا، صدای آمریکا و ... اشاره کرد.

برخلاف ادعای رسانه های بیگانه اما پدر و مادر آرمیتا گراوند در مصاحبه با رسانه ها ضمن رد شایعات مطرح شده از عموم هموطنان خواستند تا برای سلامتی فرزندشان دعا کنند. متاسفانه تلاش ها برای درمان آرمیتا گراوند نتیجه نداد و او صبح دیروز درگذشت.

در ماجرای آرمیتا گراوند، رسانه های معاند و صفحات مجازی وابسته با انتشار حدود 38 هزار گزارش دروغ درصدد تهییج افکار عمومی و برپا کردن دوباره اعتراض و اغتشاش و ناامنی در کشور بودند که البته موفق نشدند! حتی هنگام خاکسپاری مرحومه، تعدادی افراد ناشناس با سر دادن شعار به دنبال متشنج کردن فضا بودند که با عدم همراهی اعضای خانواده مرحومه مواجه شدند.

گفتنی است از ساعات ابتدایی بروز ماجرای آرمیتا گراوند، رسانه‌های ضدایرانی بر خلاف ماجرا و گواه شاهدان عینی اقدام به تحریف واقعیت کردند؛ این رسانه ها علت وقوع حادثه را برخورد فیزیکی و درگیری آرمیتا با ماموران داخل مترو بر سر حجاب اعلام کردند.

پس از اعلام خبر فوت آرمیتا گراوند همان بازیگران حوادث شهریورماه سال گذشته وارد میدان شدند و با انتشار اعلامیه ها و بیانیه ها خواهان به اصطلاح اعتراض های خیابانی شدند. در همین رابطه می توان به رضا پهلوی، نرگس محمدی، زهرا رهنورد، نسرین ستوده، مسیح علینژاد، علی کریمی، نازنین بنیادی، برخی بازیگران و البته رادیو و تلویزیون های فارسی زبان خارج از کشور اشاره کرد./تمام  

ارمیتا گراوند

ارمیتا گراوند